Dakota en Dhalene gaan uit elkaar...
Gaat die shetlander dan bij Dakota in de stal??
dat zal hij vast wel leuk vinden denk ik,kunnen ze ook nog een beetje donderjagen samen.
Als ik zie hoeveel lol Alex en Aron samen hebben,dan komt het met Dakota en Willem ook vast wel goed.
Ze zullen vast wel even gaan schreeuwen naar elkaar maar gelukkig krijgen ze beide een nieuw maatje!!
Succes met de verhuizing van Dhalene!!
dat zal hij vast wel leuk vinden denk ik,kunnen ze ook nog een beetje donderjagen samen.
Als ik zie hoeveel lol Alex en Aron samen hebben,dan komt het met Dakota en Willem ook vast wel goed.
Ze zullen vast wel even gaan schreeuwen naar elkaar maar gelukkig krijgen ze beide een nieuw maatje!!
Succes met de verhuizing van Dhalene!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Nee Willem heeft zijn eigen stalletje, er komt geen paard meer bij Dakota in stal 
Het is voor in de paddock, de paarden bij ons staan per 2 in de paddocks, dus Willem komt er bij als speelkameraardje voor Dakota.

Het is voor in de paddock, de paarden bij ons staan per 2 in de paddocks, dus Willem komt er bij als speelkameraardje voor Dakota.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- nancy imka
Ik zou ook geen ander paard meer bij Dakota zetten dan hoor! Heb het met Imka ook een keertje gehad dat ze lelijk deed tegen een ander, en zelfs met de shet waar ze helemaal leip van was. Uitelkaar halen was foute boel want dan waren ze beide in dikke paniek maar samen in een hok en Esthertje stond te shaken op dr beentjes want ze mocht niet bewegen van Imka (en dat terwijl Imka goed weet hoe het is want die is eigenlijk altijd de l*l en dan begrijp ik niet dat ze het een ander aan doet maar goed t zijn paarden natuurlijk!)
Succes met het uit elkaar halen!
Succes met het uit elkaar halen!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het viel wel mee, Dakota en Dhalene zijn gisteren gescheiden, ik denk dat Lot en ik er meer moeite mee hadden dan de paardjes. Dhalene liep vlot mee de trailer in, aangekomen op haar nieuwe stal mocht ze gelijk bij haar nieuwe vriendje de wei in, geen getrap of gevecht, alles verliep goed.
Dakota bleef natuurlijk achter en die heeft wel een poosje staan roepen, hij wist zich ook niet zo veel raad alleen in stal, maar nadat hij een heerlijke likit had gekregen was het snel over.
Het is wel raar zonder Dhalene, maar zowel Lot als ik denken dat we de juiste beslissinge hebben gemaakt door ze uit elkaar te halen.
Dakota bleef natuurlijk achter en die heeft wel een poosje staan roepen, hij wist zich ook niet zo veel raad alleen in stal, maar nadat hij een heerlijke likit had gekregen was het snel over.
Het is wel raar zonder Dhalene, maar zowel Lot als ik denken dat we de juiste beslissinge hebben gemaakt door ze uit elkaar te halen.
† I'ts better to have loved and lost them...