Wintura & Olinda trainen

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
dirma_wintura

Wintura & Olinda trainen

Bericht door dirma_wintura » di 30 dec 2008, 13:11

Omdat ik zaterdag wedstrijd heb in een binnenbak, ben ik vandaag naar neerijnen geweest, om te oefenen, we hadden 2 fjorden mee. Wintura was in het begin helemaal gestresst, allemaal springen en stijgeren. Ze heb zelfs zo hoog gestijgerd, dat ik er van achter afgleed :o maar had gelukkig de teugels nog beet, en ben weer opgestapt.. na een kwartiertje als een gek rond te hobbelen begon ze heerlijk te lopen. Hier een paar foto's!

eindelijk rustig.. (na een tijd rijden)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mij instructice op onze marathon fjord :P
Afbeelding

niet hoofd kantelen :o
Afbeelding

Afbeelding

netjes, alleen jammer van verkeerde moment..
Afbeelding

wij samen..
Afbeelding

groetjes!! :D
Laatst gewijzigd door dirma_wintura op di 30 dec 2008, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
8 augustus Gelderse Kampioenschappen!! KNHS L2+13, M1 startgerechtigd!! Onderling M1+1!
Ter dekking aangeboden: Mini-shet, helemaal zwart, volle manen, staart en sokken. 86 cm
yvette

Bericht door yvette » di 30 dec 2008, 13:43

Wat doet jouw rechterarm daar op die foto die je zelf netjes (maar het verkeerde moment) vindt???
Zitten een paar mooie plaatjes tussen, maar niet zo fraai dat ze zo stout was natuurlijk.
Veel succes met je wedstrijd zaterdag!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » di 30 dec 2008, 16:58

Mooie fjorden zeg!
Jordy heeft jaaaaren in een binnenbak wedstrijden gelopen, na een jaar is hij weer een binennbak binnengegaan met een clinic. OMG! toen heeft hij mij de grond laten zien..
Suc6 met alles!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » di 30 dec 2008, 17:19

Hehe, deze zomer vond Falco de half-open bak niet zo erg, tot ik een keertje in het donker wilde rijden :+

Leuke fjorden heb je. Ik heb het idee dat je soms nogal streng bent met je binnenhand, maar dat kan aan de momentopnamen liggen.
dirma_wintura

Bericht door dirma_wintura » di 30 dec 2008, 18:15

bedankt! Ja, ik zit nog té vaak aan mijn binnenteugel. Daar ben ik ook veel mee bezig, ze loopt nu al veel meer op de buitenteugel als eerst.
8 augustus Gelderse Kampioenschappen!! KNHS L2+13, M1 startgerechtigd!! Onderling M1+1!
Ter dekking aangeboden: Mini-shet, helemaal zwart, volle manen, staart en sokken. 86 cm
Plaats reactie