Ik kreeg fjord Per voor de kar, een landauer achtig ding, zelfbouw volgens mij. ik vond het niet zo'n mooie kar, maar hij reed heerlijk, veerde geweldig! Ik had Per nooit eerder gezien, sommige van hier kennen hem wel.
Maar ik was op slag verliefd toen ik hem zag, die blik in zijn ogen

Dit is Per, een lekker grote, groffe ruin, met een prachtkop!

Tis een dikke ondeugd. We hadden hem hier vaststaan om te poetsen, toen we even ergens anders gingen kijken en terug kwamen was hij weg

Ik zou hem zo mee naar huis willen nemen

Bonny, de hond van een vriendin, paste op mijn fototas. Het frutsel dat eraan hangt is van haar van Jackie en Diëgo gemaakt.

Per optuigen. Zij had de ribbels op het bit aan de voorkant zitten. Ik heb geleerd dat die naar achter moeten, zodat, als je de leidsels aanneemt, de ribbels op de tong komen en niet op de gevoelige lagen. Het sluitinkje van de kinketting zit dan wel aan de verkeerde kant, is bij mijn bit ook zo. Hoe hebben jullie je menbit?

Onderweg. Ideaal om mee te mennen, werklustig, maar luistert perfect!

Ze hadden daar nog een fjord(je), klein smal dier, met een mooi hoofd, maar verder niet mijn type. Ze heet Bjarna, kent iemand haar? Ik vond haar een Timor-koppie hebben. Ze is erg ziek geweest, zandkoliek gehad.