Hihi bedankt voor alle leuke reacties!! Ik ben ook echt super trots op mn meisje, kan me geen makkelijker paard wensen. Ze is zo zachtaardig van karakter ook, dat straalt ze ook wel uit vind ik
@ Claudje
Ik zie het als een compliment dat mensen zoveel van Caylinn in haar zien. We moeten ze eigenlijk als Djinty wat ouder is een keer samen op de foto zetten

zoek de verschillen!
@ Cindy+uniek
Ze stond daar nu even alleen in omdat ze nogal dampend uit de trailer kwam. Kon ze alles er even uitrennen en de nieuwe geuren in haar opnemen. Nu gaat ze of met een vriendje of in een groepje van 3 los
@Esther
Ik maak me er ook niet zo'n zorgen om. Komt helemaal goed met haar! Zaterdag gaan we met mn nichtjes van 6 (tweeling) haar een grondige borstel en knipbeurt geven. Die zitten helemaal in een penny fase en hebben zo onderhand een obsessie ontwikkeld voor Djinty, wat ze trouwens helemaal niet erg vind. Ze is gek op al die aandacht! Dat word weer een aardige fotoshoot

Die foto van dat donkere paard, das een ruin en dies helemaal verliefd op Djinty. Het was echt liefde op het eerste gezicht, van zijn kant dan

Djinty vond al dat eten wat interessanter, je bent een fjord of je bent het niet