Anita45 schreef:Mooi hoor al die robuuste paarden. Daar heb ik nou veel meer mee dan die knotjes.
Knotjes?
Viv schreef:GGGAAAAAAAFFFFF Dit zou precies mijn kudde zo zijn als ik een boerderij zou hebben met stallen aan huis. Zwijmelt lekker verder bij jouw foto's...
Zwijmel ze
leoensuzanne schreef:Wauw, machtige dieren!!! Ik word wel erg nieuwsgierig naar jouw huis. Is dit allemaal bij jou thuis, want ik neem aan dat je ze toch niet allemaal in pension hebt staan?!
Wij hebben de paarden niet aan huis lopen, al hebben we een oude smederij waar we in wonen, ze lopen wel op eigen grond. 1 hectare van ons zelf en 1,5 in bruikleen voor niks, hooien we 2 keer van en net als nu lopen de paarden er op tot end van jaar of zo.
colunder schreef:Hoeveel voer krijgen die wel niet.
Valt wel mee hoor, 1 grote baal, eigen gewonne gesealt hooi per 4-5 dagen ligt er aan als ze nog gras hebben.
Net als nu de meeste op de andere wei lopen dan doen we er 2 weken mee met de baal.
Verder krijgen ze er een halve of hele pavo koek bij, ligt er aan of ze drachtig zijn of niet.
geertje schreef:hebben jullie ze alleen voor de fokkerij, of mennen en rijden jullie er ook mee.
We hebben ze voor de hobby, maarja met merries kriebeld het wel en daardoor hebben we besloten om af en toe een veulentje te fokken.
de Fjord is de crosspony, enige waar op gereden wordt, ook speciaal daar voor gekocht, eerst dan Lary en nu Nieske.
Bono de ruin is op, heeft Artrose en kan niet veel meer, mag nog lekker z'n dagen slijten bij ons.
kijk niet naar de buitenkant die is maar geleend, maar de binnenkant die is wie je echt bent....