gelijk even de melding dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijdje met hem ga rijden (doe mee zonder punten want heb geen startkaart) even om te kijken hoe we het gaan doen...
gewoon uit het dagelijks leven
gewoon uit het dagelijks leven
geen bijzondere foto's, (ook stond mijn camera verkeerd ingesteld, vandaar zwarte randen) maar gewone foto's uit het dagelijkse -nieuwe- leven van Thorben. Hij kan niet met andere paarden in de wei, maar met zijn vriendinnetje Riantha (v. Halldor) gaat het uitstekend!
gelijk even de melding dat ik zaterdag mijn eerste wedstrijdje met hem ga rijden (doe mee zonder punten want heb geen startkaart) even om te kijken hoe we het gaan doen...

♥ Funny Boy Fortuna (Singapore x Nimmerdor)
♥ Thorben (Havstad x Yerxes) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Fynn (Troubadour x Zelhem) R.I.P.! bedankt voor alles!
oh daar heb ik er ook honderden van haha, ik zal ze even voor je opzoeken.Esther schreef:Hij is gaaf!!
Zou wel graag een betere foto zien van Riantha..
edit: heb even een topicje geopend.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... 152#594152
Laatst gewijzigd door linda2008 op vr 26 sep 2008, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankjewel, dat hopen wij ookAnita45 schreef:Ik hoop dat je veel plezier zult hebben op jullie eerste wedstrijd.
Waarom kan Thorben niet met andere paarden in de wei?

Hij is véél te dominant! Hij haalt continu uit naar andere. Maar gelukkig niet bij Riantha... Ja dat was ook wel even vechten maar Riantha is hem duidelijk de baas

Ook is hij niet zo makkelijk in en uit de wei te halen. We moeten namelijk even een wandelingetje maken om bij de wei te komen. Brengen gaat goed maar gister met ophalen heeft hij zich losgetrokken en besloot (voor de 3e keer in 4 weken) zelf aan de wandel te gaan. Hij rende een pad in die uitkomt op een weg maar bedacht zich (gelukkig!!) ineens dat hij Riantha niet alleen kon laten