Zadel
Zadel
Al een tijd twijfel ik weer over het zadel van Jolita,
ik zit eigenlijk helemaal niet fijn maar het ligt wel goed.
Ik heb een merkloos veelzijdigheids zadel gehad, daarna ging ik toch over op een merkloos boomloos zadel, toen een wintec waar ik ook helemaal niet lekker op zat en nu een dressuur zadel.
Ik ben wel een tijd gaan rond kijken voor verschillende zadels bij ruitershop's en uiteindelijk kwam ik op mijn huidige zadel uit, baal eigenlijk wel een beetje dat ik al drie zadels heb gehad en weet niet zo goed hoe ik het nu moet aanpakken.. Welke (dressuur) zadels hebben jullie voor jullie fjorden en moet ik anders een zadelmaker langs laten komen?
ik zit eigenlijk helemaal niet fijn maar het ligt wel goed.
Ik heb een merkloos veelzijdigheids zadel gehad, daarna ging ik toch over op een merkloos boomloos zadel, toen een wintec waar ik ook helemaal niet lekker op zat en nu een dressuur zadel.
Ik ben wel een tijd gaan rond kijken voor verschillende zadels bij ruitershop's en uiteindelijk kwam ik op mijn huidige zadel uit, baal eigenlijk wel een beetje dat ik al drie zadels heb gehad en weet niet zo goed hoe ik het nu moet aanpakken.. Welke (dressuur) zadels hebben jullie voor jullie fjorden en moet ik anders een zadelmaker langs laten komen?
Laatst gewijzigd door jolita op za 23 aug 2008, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolita
Ik heb sinds 2 weken een nieuw zadel, een rocky dressuur met brede kamer, ik had een rocky veelz. maar het zat niet meer zo lekker, en begon te schuiven.
Dit zadel zit heerlijk en blijft liggen, echt een super zadel.
Het was wel een rib uit mijn lijf maar ik ben er nu wel heel erg blij mee!!!
succes met je zoektocht....
Dit zadel zit heerlijk en blijft liggen, echt een super zadel.
Het was wel een rib uit mijn lijf maar ik ben er nu wel heel erg blij mee!!!
succes met je zoektocht....
ik zou zowieso een zadelmaker laten komen. dat had je al heel veel geld kunnen schelen( zeg ik uit ervaring, ahum). Ten 1e weet je precies wat wel en wat niet goed ligt. Ze hebben vaak ruime keus, en je ka aangeven wat jij zoekt in een zadel, en wat je budget is!
Hier is donderdag de zadelmaker gewees(sandra van de olde maten), en wij zijn uitgekomen op de thorowgood t6.
Hier is donderdag de zadelmaker gewees(sandra van de olde maten), en wij zijn uitgekomen op de thorowgood t6.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
zadel
hey hallo,
Ik zal zeker een zadelmaker laten komen, maar ik heb zelf een stubben scandia zadel. Zit heerlijk, een aanrader.
Ik weet een goeie zadelmaker...
groetjes nifja
Ik zal zeker een zadelmaker laten komen, maar ik heb zelf een stubben scandia zadel. Zit heerlijk, een aanrader.
Ik weet een goeie zadelmaker...
groetjes nifja
Wies en Arno zijn mijn poepertjes.
Arno Kampioen Ruinen, Sevenum.
Wies Klasse b met 8 winstpunten.
Tommy ( 2004 ) dag mijn lieve Tom.
Zidain ( 2007) dag mijn lieve Daan.
Arno Kampioen Ruinen, Sevenum.
Wies Klasse b met 8 winstpunten.
Tommy ( 2004 ) dag mijn lieve Tom.
Zidain ( 2007) dag mijn lieve Daan.
-
Ik heb zelf een Hulsenbosch. Die is prima voor Roon, maar voor Anca niet. Dus ik zal toch ook aan een ander zadel moeten. zie daar een beetje tegenop, want mijn Hulsenboschje is zo fijn!!!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ik heb zelf een nu Wintec dressuur pro die heb ik bijna anderhalf jaar,hiervoor heb ik nog drie ander zadels gehad.
Het zadel heb ik tweedehands gekocht (was weinig gebruikt) en direct na laten kijken,het zadel is onlangs weer nagekeken en opgevuld.
Ik zou als advies geven om toch naar een zadelmaker te gaan, net als Tamara zegt het kan een hoop geld schelen,zij hebben er verstand van.
Het zadel heb ik tweedehands gekocht (was weinig gebruikt) en direct na laten kijken,het zadel is onlangs weer nagekeken en opgevuld.
Ik zou als advies geven om toch naar een zadelmaker te gaan, net als Tamara zegt het kan een hoop geld schelen,zij hebben er verstand van.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Bedankt voor de reacties. Het zadel wat ik nu heb, is erg fijn. Ik zit goed, mijn benen liggen goed etc. Maar of het goed ligt op Joliet? ik weet het niet. Inderdaad, het zou een hoop geld schelen als ik een zadelmaker langs laat komen.
Ben vandaag bij Divoza geweest en heb even rond gekeken bij de zadels. Ben er nog niet echt uit, eigenlijk wil ik helemaal geen nieuw zadel, maar het moet natuurlijk goed liggen op Jolita.
Ben vandaag bij Divoza geweest en heb even rond gekeken bij de zadels. Ben er nog niet echt uit, eigenlijk wil ik helemaal geen nieuw zadel, maar het moet natuurlijk goed liggen op Jolita.
Jolita