Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Nicole
- Moderator
Bericht
door Nicole » wo 09 jul 2008, 19:29
Wat een heerlijke knol heb je!! Echt een super paardje!
En die ene foto in galop

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
-
Suus
Bericht
door Suus » wo 09 jul 2008, 19:47
Ziet er echt goed uit. Ze gebruikt haar benen echt mooi! Soms kruipt ze wat achtert de teugel lijkt het, dan krijg je ook boogjes, maar dat is niet altijd de reden van de boogjes. Ik snap je uitleg iig.
En waar ik erg blij van word is dat je zonder sporen rijdt!!! Dat zie ik veel te weinig (ik praat even uit jury-oogpunt).
Waarom rijdt toch iedereen standaard met sporen? Die dingen zitten niet vast aan je laarzen hoor, ze kunnen er af!!!
Morris, mijn superfjord!
-
Ilonka
Bericht
door Ilonka » wo 09 jul 2008, 21:35
Heerlijk om naar te kijken.
Ik snap je uitleg van de boogjes en ik wilde dat ik met Ilonk zoiets ook kon! (Oké ik kan wel met boogjes in mijn teugels rijden maar of ze dan ook nog in zo'n houding als Zanouk kan lppen...) Succes met je super pony!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
-
Leentje
Bericht
door Leentje » do 10 jul 2008, 06:08
ik snap je verhaal van de boogjes wel,is ook goed om af en toe te checken "of ze nog op zichzelf lopen" en netjes nageeflijk. gebeurt hier ook op deze manier,maar ik zou het alleen niet in zo vaak(of toevallig elke foto?) doen in een proef.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Lies
Bericht
door Lies » do 10 jul 2008, 06:29
Jeempie schreef:Knappe foto's! Toch heb ik bij die laatste een beetje het gevoel dat ze erachter kruipt (maar ik snap je redenering wel hoor).
Rij jij nou trouwens bij de ponies of de paarden?
Bij de paarden.
Toegegeven, er zijn hier wel vaak boogjes in m'n teugels als ik alle foto's zo terugkijk bij bijna allemaal (op wijk galop en middendraf foto's na)
Voor in een proef misschien beter van niet

Ben benieuwd of t ook op m'n protocollen staat..
Don't believe everything you think