2 nieuwe zadels

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
saartje

2 nieuwe zadels

Bericht door saartje » wo 25 jun 2008, 10:27

hoi,

ik loop al een tijdje naar een goed passend zadel te zoeken voor aard. Hij heeft echt een moeilijke rug. Toch iets gevonden dat in de buurt kwam een thorowgood. Maar mijn zoektocht ging voort , ik wil echt iets passend voor hem. En dat heb ik eindelijk gevonden *o/* Het is een jc diamant vries dressuur geworden, boommaat 34. Het zit als een huis en heel belangrijk het past hem. Binnen een maand of 2 komt de zadelmaker nog eens controleren.

En als 2de zadel voor de buitenritjes. Ik had al een westernzadel, maar hier liep hij gespannen onder. Ik had al een wintec 500 vz met cair maar dat was helemaal niets. Maar toch is het terug wintec geworden, een wintec 2000 vz zonder cair met witte boom. Wat ik wel raar vind is dat de wintec 500 met cair voor geen meter past en deze lijkt wel op zijn rug gegoten.

Ik heb straks les met mijn nieuwe zadel , ik plaats morgen wel foto's van het zadel.

groetjes
Wanja

Bericht door Wanja » wo 25 jun 2008, 10:30

Fijn dat je 2 goede zadels gevonden hebt, veel plezier ermee!
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » wo 25 jun 2008, 13:00

Gelukkig dat t toch gelukt is om iets naar je zin te vinden. Is moeilijk. Veel plezier er mee.
Contessa
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » wo 25 jun 2008, 13:04

Oh, je JC's zijn ook fijne zadels. Heb eerst een JC veelzijdigheid gehad. Wilde die eigenlijk houden voor Roon. Ik kon mijn Hulsenbosch toen kopen, maar doordat ik de JC in zou ruilen, scheelde me dat ontzettend veel geld. Ik heb al zitten denken om weer een JC dressuur aan te gaan schaffen, maar moet eerst kijken of mijn Hulsenbosch wel iets voor Anca is. (En natuurlijk nog sparen.)
Nou geniet lekker van je zadels.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Esther

Bericht door Esther » wo 25 jun 2008, 18:34

Hihi, het verhaal komt me bekend voor..
De thorrowgood lag hier wel goed.. Wintec beide niet, maat er zit echt verschil tussen de modellen met en zonder cair!!

Een goed zadel is toch wel een goede investering!! Veel plezier ermee!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie