over de brug....
over de brug....
Ik heb sinds kort een fjord gekocht waar mee ik nu uit rijden ga. Maar we worden flink op de proef gesteld heb ik het idee.
Eerst moesten we een bruggtje zien te overwinnen, Binky is 3. bruggetje raakt vertrouwd, gaan ze de brug "repareren", en gooien ze er lint omheen en halen leuningen weg......Gaan we weer. maar goed alles went, dus dat ook. Kukel ik bijna van Binky af, omdat ie struikeld en niet op makkelijk overeind komt, maar ook dat ging goed. Ben ik vanaaf met hem uit rijden, gaat super, luisterd braaf loopt lekker, kortom super. Komen over de brug, waar we echt overheen moeten, zakt Binky er met zn achtervoet doorheen....
Hij schrikken ik schrikken maar verder gaat het goed, Binky mankeert niks en we zijn in stap de brug verder afgelopen...
Wat zal het volgende zijn................
1 ding weet ik wel, Ik heb een superpaard
Eerst moesten we een bruggtje zien te overwinnen, Binky is 3. bruggetje raakt vertrouwd, gaan ze de brug "repareren", en gooien ze er lint omheen en halen leuningen weg......Gaan we weer. maar goed alles went, dus dat ook. Kukel ik bijna van Binky af, omdat ie struikeld en niet op makkelijk overeind komt, maar ook dat ging goed. Ben ik vanaaf met hem uit rijden, gaat super, luisterd braaf loopt lekker, kortom super. Komen over de brug, waar we echt overheen moeten, zakt Binky er met zn achtervoet doorheen....
Hij schrikken ik schrikken maar verder gaat het goed, Binky mankeert niks en we zijn in stap de brug verder afgelopen...
Wat zal het volgende zijn................
1 ding weet ik wel, Ik heb een superpaard
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
- Cindy+Uniek
hij liep toen echt een paar passen op zn knieen. ws vermoeidheid denk ik, was d elangste rit die we gemaakt hadden.
Hij zakte idd met 1 voet door een plank van de brug, we moesten wel; verder, was al over de helft, dan ga ik echt niet meer terug over die enge brug.
Binky is een superbraaf paard, schrikt zelfs niet van een plotseling uit het riet wegvliegende reiger.
Hij is heerlijk voorwaarts, en echt mijn kanjer
Hij zakte idd met 1 voet door een plank van de brug, we moesten wel; verder, was al over de helft, dan ga ik echt niet meer terug over die enge brug.
Binky is een superbraaf paard, schrikt zelfs niet van een plotseling uit het riet wegvliegende reiger.
Hij is heerlijk voorwaarts, en echt mijn kanjer
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.

Levensgevaarlijk! Succes met het bruggetjes trauma...

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
vor dat bruggetje hang ik morgen heel vroeg aan de telefoon bij gemeente, komen ook vaak andere grote paarden over het bruggetje heen. Van een van die mensen heb ik gelukkig o6 nummer, en dus een smsje verstuurt.
Idd Jose, binky is een schat en hij leert heel snel.
Idd Jose, binky is een schat en hij leert heel snel.
Nu paardloos.
Nu paardloos.