Het C-tjes topic!
Volgens mij gaat Eveline niet naar de keuring dit jaar...keertje samen naar Schiedam rijden?Orion1996 schreef:Mmmm daar loopt Ydeltje ook geloof ik. Misschien toch maar is even komen kijken bij je kleine man
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Wat leuk dat Cyra zo snel leert 
Mijn ventje staat even alleen nu
z'n dame moest naar huis komen omdat ze onderhand moet gaan bevallen, maar er was nu nog geen plaats voor hem. Als de baas terug is van Zwitserland mag hij weer bij z'n broertjes staan 
Heb met het lekkere weer veel bij hem in de wei gezeten om te leren. Vliegenkap om z'n kop, want die vliegen op de wondjes werden echt te erg... Gaf hij ook helemaal niks om

Mijn ventje staat even alleen nu

Heb met het lekkere weer veel bij hem in de wei gezeten om te leren. Vliegenkap om z'n kop, want die vliegen op de wondjes werden echt te erg... Gaf hij ook helemaal niks om

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ja moeten wel een keer naar ons pleegkind toeMarijke&Rosco schreef:Volgens mij gaat Eveline niet naar de keuring dit jaar...keertje samen naar Schiedam rijden?Orion1996 schreef:Mmmm daar loopt Ydeltje ook geloof ik. Misschien toch maar is even komen kijken bij je kleine man

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
pleegkind mist pleegmama's 
kom maar snel kijken, voordat ze weer tankformaat is...
en dan gelijk stappen hier of in scheveningen...
komt helemaal goed
denk dat ik wel ga kijken in Lisse!
ben benieuwd naar Cosimo!

kom maar snel kijken, voordat ze weer tankformaat is...
en dan gelijk stappen hier of in scheveningen...
komt helemaal goed

denk dat ik wel ga kijken in Lisse!
ben benieuwd naar Cosimo!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Cees heeft weer iets nieuws: meedraven naast de skeelers met baaslief 
En LEUK dattie dat vind, hij geniet gewoon.
Ben vrijdagmiddag lekker erachteraan gefietst, uiteraard met camera, foto's volgen en filmpjes. Jesuz wat een tempo, dat gaat nog leuk worden met de endurance.
5.5km in 30 minuten, gemiddeld tempo van 10.8km/h en zn standaard draftempo is nu al 17,9km/h
(handig zo'n GPS) en dan issie dus nog niet eens moe als we thuiskomen dus is eigenlijk lekker relaxed bezig geweest.
Vanochtend zijn we naar de opendag van dresuurnatuurlijk geweest, hele ochtend clinics van Emiel zitten kijken en weer behoorlijk wat inspiratie opgedaan voor de komende maanden. We zijn al een eind op weg dus we gaan lekker zo door.
Heb hem wel gemist hoor de afgelopen week, volgend jaar gaattie maar lekker mee op kamp

En LEUK dattie dat vind, hij geniet gewoon.
Ben vrijdagmiddag lekker erachteraan gefietst, uiteraard met camera, foto's volgen en filmpjes. Jesuz wat een tempo, dat gaat nog leuk worden met de endurance.
5.5km in 30 minuten, gemiddeld tempo van 10.8km/h en zn standaard draftempo is nu al 17,9km/h

Vanochtend zijn we naar de opendag van dresuurnatuurlijk geweest, hele ochtend clinics van Emiel zitten kijken en weer behoorlijk wat inspiratie opgedaan voor de komende maanden. We zijn al een eind op weg dus we gaan lekker zo door.
Heb hem wel gemist hoor de afgelopen week, volgend jaar gaattie maar lekker mee op kamp

Cosi doet het super!
Zaterdag na de wedstrijd in Wijk even met hem bezig geweest. Het was al weer anderhalve maand geleden dat ik hem in handen had.
Lekker poetsen (hij zit mooi in zijn zomervachtje), manen knippen, staart uitpluizen, hoefjes uitkrabben en wat oefenen voor de keuring. Dit was erg lastig, want Vlekkie liep ook in de bak en die was hengstig, maar ik heb hem vastgehouden
Daarna nog even de voetjes afgespoten en toen kwam hij erachter dat je niet als je al een achterbeen opgetild hebt er nog een kan optrekken...
Zaterdag na de wedstrijd in Wijk even met hem bezig geweest. Het was al weer anderhalve maand geleden dat ik hem in handen had.
Lekker poetsen (hij zit mooi in zijn zomervachtje), manen knippen, staart uitpluizen, hoefjes uitkrabben en wat oefenen voor de keuring. Dit was erg lastig, want Vlekkie liep ook in de bak en die was hengstig, maar ik heb hem vastgehouden

Daarna nog even de voetjes afgespoten en toen kwam hij erachter dat je niet als je al een achterbeen opgetild hebt er nog een kan optrekken...

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ohjeeeee mn pony wordt nu al te groot voor mij
Ging hem gister wassen omdattie nu wel heel erg smerig werd en ging stinken. Lange manen zijn leuk maar wel zweterig met dat warme weer.
Dus hup naar de wasplaats, ging allemaal goed tot ik bij zn voorpluk kwam...... eeeehhhmm ANDYYYYYYYY... ja? Ik kanner niet bij
Hij was echt superbraaf.
Daarna lekker dekentje op..... sjit.... blote billen.... die worden nu dus ook al te klein
FF bij manlief gekeken die een camera in de trailer aan het bouwen was met Sebas (Hubbie van Sanne) en daarna nog ff lekker door het bos gewandeld om op te drogen.
Daar hebben we nog ff een schrikactie gehad van een hond die van achter ineens aan kwam rennen uit het niks. Naja schrikactie, 3 passen harder lopen, omdraaien en samen met Cato achter die hond aan hahahahaha maffe beesten. Aanval is de beste verdediging
Vrijdag gaan we naar een schriktraining dus ben benieuwd.

Ging hem gister wassen omdattie nu wel heel erg smerig werd en ging stinken. Lange manen zijn leuk maar wel zweterig met dat warme weer.
Dus hup naar de wasplaats, ging allemaal goed tot ik bij zn voorpluk kwam...... eeeehhhmm ANDYYYYYYYY... ja? Ik kanner niet bij

Hij was echt superbraaf.
Daarna lekker dekentje op..... sjit.... blote billen.... die worden nu dus ook al te klein

FF bij manlief gekeken die een camera in de trailer aan het bouwen was met Sebas (Hubbie van Sanne) en daarna nog ff lekker door het bos gewandeld om op te drogen.
Daar hebben we nog ff een schrikactie gehad van een hond die van achter ineens aan kwam rennen uit het niks. Naja schrikactie, 3 passen harder lopen, omdraaien en samen met Cato achter die hond aan hahahahaha maffe beesten. Aanval is de beste verdediging

Vrijdag gaan we naar een schriktraining dus ben benieuwd.