Annabel en Anton in actie op de Fjordcup.
Bedankt. Heb aantal fotos wel meer hand en laag erbij dan mijn bedoeling was, maar anders ging hij me echt té. Die galop kreeg ik het zelfs nog even licht benauwd. Maakte zich helemaal rond en maar tempo zetten. En ik maar denken: Als hij maar niet bokt. (zou eerste keer zijn maar toch)
Verder mocht hij meer in mn hand komen ook, dat mistte ik tijdens het rijden. Eerste proef ging ik eigenlijk te snel in. Daarna verder ingereden. Toen liep ie binnen eigenlijk zoals ik m wou hebben, maar buiten was het weer mis. Wel rustiger tempo, maar constant brullen.
Neusriem moet inderdaad naar boven...al vanaf begin...maar zitten geen gaatjes meer in en de tangen hier zijn 'dood'. Binnenkort eens nieuwe halen.
Verder mocht hij meer in mn hand komen ook, dat mistte ik tijdens het rijden. Eerste proef ging ik eigenlijk te snel in. Daarna verder ingereden. Toen liep ie binnen eigenlijk zoals ik m wou hebben, maar buiten was het weer mis. Wel rustiger tempo, maar constant brullen.
Neusriem moet inderdaad naar boven...al vanaf begin...maar zitten geen gaatjes meer in en de tangen hier zijn 'dood'. Binnenkort eens nieuwe halen.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziet er toch wel netjes uit hoor met zo'n heet paard 
Blijft een knappe vent!

Blijft een knappe vent!
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Charret, je kan ook licht rijden met je handen gewoon mooi voor je zadel 
Ik vind ook dat ze haar hand teveel terug heeft staan (al dan niet zonder druk erop dat maakt niet uit).
Hij ziet er goed uit Annabel!
Je hebt hem thuis duidelijk steeds fijner aan het lopen als ik naar zijn hals kijk.
Viel me meteen op... heee hij heeft een mooiere hals gekregen.
Alleen een rood onderlegde neusriem voor een hengst?
Arm paard
Wel nog even een gat of 2 omhoog doen voordat zijn velletje er tussen komt.
Op naar de volgende keer!

Ik vind ook dat ze haar hand teveel terug heeft staan (al dan niet zonder druk erop dat maakt niet uit).
Hij ziet er goed uit Annabel!
Je hebt hem thuis duidelijk steeds fijner aan het lopen als ik naar zijn hals kijk.
Viel me meteen op... heee hij heeft een mooiere hals gekregen.
Alleen een rood onderlegde neusriem voor een hengst?
Arm paard

Wel nog even een gat of 2 omhoog doen voordat zijn velletje er tussen komt.
Op naar de volgende keer!

Ziet er keurig uit hoor! En de foto's zijn ook weer geweldig scherp 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Heb fotos bij ons op de camera ook gezien, dat ik wederom dacht: jeutjemina
(en ja moet inderdaad mezelf aanleren dat ik ook teugels kan verkorten, maar vooral die eerste proef had ik m er soms best strak (te) bij...als ik weer even ontspanning opzocht nam hij weer een sprint.)
(en ja moet inderdaad mezelf aanleren dat ik ook teugels kan verkorten, maar vooral die eerste proef had ik m er soms best strak (te) bij...als ik weer even ontspanning opzocht nam hij weer een sprint.)
Geluk is de vrucht van intens werk