& dat moest ik even kwijt

edit: dat paars is zoooo gaaf !:D
staat akes niet slecht hoor zo'n pyjama

Goh, dat komt me erg bekend voor!Charret schreef:Alies is een dramkont. Staat niet graag stil en wil graag voorop lopen in speed tempo.
Hahaha. Een paar lekkere wortels. En jij?rosalie schreef:@ kimmes, heb je al een lekker cadeautje voor aran, donderdag?
Heel herkenbaarTamara schreef: Alleen rechtergalop vindt ze nog moeilijk, dan vraag je haar rechts aan te springen, vind ze lastig, en dan denkt ze, nee dat doe ik niet veel te lastig, en dan wordt ze een beetje ongehoorzaam. Terwijl ze linksom netjes vanuit een verzameld drafje, zonder tempo te versnellen, aanspringt.
Ach komt vanzelf!
Mijn 4 jarige doet geenb moerrosalie schreef:arin wordt echt dik..
hij staat al ene tijdje dag en nacht op het land, geen hoog of eiwitrijk gras, maar hij lijkt nu echt met de week dikker te worden, hij "werkt" 4x per week, waarvan 2 x errop 20 min, vooral stappen. en daarnaast nog 2x loswerken, grondwerk buiten wandelen etc. zelf dacht ik dat dit meer dan genoeg was voor een 4 jarige. zeker omdat arin nogsteeds veel gaat zweten als hij iets spannends vindt bijvoorbeeld, met zadel erop draven etc.
hij is dus nog steeds erg jong in zijn koppie.
maar hij wordt wel dik.. kan ik hier wat aan doen?
behalve hem van de kudde verwijderen, want dat doe ik hem niet aan..
wat doen jullie 4 jarige en hoe zien ze er nu uit?