Het C-tjes topic!
Wat grappig om te lezen dat iedereen zo zijn eigen manier heeft om met zijn/haar paard om te gaan.
Ik doe best veel met Ciara als ik het zo allemaal lees.Ik wandel regelmatig hele stukken met haar en wen haar ook aan verkeer en heb zelfs laats nog met haar gezwommen.Over twee weken neem ik haar mee op vakantie en ga ik lekker in het bos wandelen met haar. Ik denk door dit juist te doen dat ze daar later alleen maar profeit van heeft.
Ik doe best veel met Ciara als ik het zo allemaal lees.Ik wandel regelmatig hele stukken met haar en wen haar ook aan verkeer en heb zelfs laats nog met haar gezwommen.Over twee weken neem ik haar mee op vakantie en ga ik lekker in het bos wandelen met haar. Ik denk door dit juist te doen dat ze daar later alleen maar profeit van heeft.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ik denk dat het ook wel heel veel scheelt of je er nog ene paard bij hebt om te rijden. Dan kun je zo'n kleintje ook makkelijker loslaten denk ik.
Als het je enige paard is doe je daar automatich veel meer mee omdat je je volledige aandacht aan het dier kan besteden en niet hoeft te verdelen tussen verschillende paarden.
Als het je enige paard is doe je daar automatich veel meer mee omdat je je volledige aandacht aan het dier kan besteden en niet hoeft te verdelen tussen verschillende paarden.
Ik heb gister echt zooooo gelachen. We gingen klein rondje wandelen in het bos. Nou meneertje was duidelijk in een onderzoeksbui. iedere boom moest besnuffeld, iedere struik. Zelfs de grond werd aan een grondige inspectie onderworpen.
Rondje duurde dus ietsje langer dan normaal
Toen we langs de manege liepen ff langsgewipt. Jaqueline van het secretariaat had al paar keer gevraagd of ik hem kwam showen, zo gezegd zo gedaan. Ze geven daar les met een microfoon .... nou meneer dacht minstens dattie weer de showring in moest, hij werd ineens een halve meter groter (kwijlllll). Stond zowat op zn tenen om de bak in te kijken door de buitendeuren hihihihi.
Hij heeft daar nu al een fanclub na gister dus dat kan lachen worden als ik wedstrijden kom rijden tzt
Rondje duurde dus ietsje langer dan normaal

Toen we langs de manege liepen ff langsgewipt. Jaqueline van het secretariaat had al paar keer gevraagd of ik hem kwam showen, zo gezegd zo gedaan. Ze geven daar les met een microfoon .... nou meneer dacht minstens dattie weer de showring in moest, hij werd ineens een halve meter groter (kwijlllll). Stond zowat op zn tenen om de bak in te kijken door de buitendeuren hihihihi.
Hij heeft daar nu al een fanclub na gister dus dat kan lachen worden als ik wedstrijden kom rijden tzt

- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Gaaaaf he Viv! Een heuze Cees fanclub
Herkenbaar Cunna heeft op de manege waar ik af en toe kom ook een heuze fanclub. Vet cool
Ik heb gisteren na 2 maand weer eens wat grondwerk gedaan en voor het eerst met publiek. Ik scheet hem een beetje omdat ik angstig was dat ze het allemaal kwijt was maar wonder boven wonder gingen alle oefeningen super goed!
Om de as draaien als ik om de as ging draaien, een zwaaiende stick boven je hoofd die woeishh geluidjes maakt, zonder leadrope (dus los) mee stappen en dan onverwachte wendingen maken en toen ik ging rennen draafde ze zomaar mee. Ik schrok me kapot, normaal sjokt ze. Daarna was het goed en het publiek had kippevel.
De volgende keer laat ik het filmen.
*super Cunna*

Ik heb gisteren na 2 maand weer eens wat grondwerk gedaan en voor het eerst met publiek. Ik scheet hem een beetje omdat ik angstig was dat ze het allemaal kwijt was maar wonder boven wonder gingen alle oefeningen super goed!
Om de as draaien als ik om de as ging draaien, een zwaaiende stick boven je hoofd die woeishh geluidjes maakt, zonder leadrope (dus los) mee stappen en dan onverwachte wendingen maken en toen ik ging rennen draafde ze zomaar mee. Ik schrok me kapot, normaal sjokt ze. Daarna was het goed en het publiek had kippevel.
De volgende keer laat ik het filmen.
*super Cunna*

Het stroomdraad bij Cyra dr land was los. Het handvat was uit de houder. Heel apart. Ik zag de paarden ook nergens.
In Cyra dr stukje is het gras al redelijk kort. Achter het draadje groeit het om te kuilen. Dacht echt dat ze helemaal achteraan zouden staan in het hoge gras. Niet dus, ze stonden gewoon achterin hun eigen stukje kort gras te snaaien.
Kortom, mijn fjord gaat teveel met kwpn-ers om en leeft niet alleen meer voor haar buikje
In Cyra dr stukje is het gras al redelijk kort. Achter het draadje groeit het om te kuilen. Dacht echt dat ze helemaal achteraan zouden staan in het hoge gras. Niet dus, ze stonden gewoon achterin hun eigen stukje kort gras te snaaien.
Kortom, mijn fjord gaat teveel met kwpn-ers om en leeft niet alleen meer voor haar buikje

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Altijd in de gaten houden onze ploffjordjes!
Mieke,
Ik zie op de foto's bij jou avatar dat Cunna ook zo'n pluizige voorpluk heeft. Dat heeft Castor namelijk ook. Missen onze paarden het 'lange voorpluk gen' of is het nog veulenachtig en kan dat op latere leeftijd nog komen, zo'n mooie lange voorpluk??
Weet iemand dit??
Ik zind het leuk staan hoor zo'n pluizebolletje, krijgen ze een lekker ontdeugend koppie van. Maar straks zo'n stoere lange pluk....
Mieke,
Ik zie op de foto's bij jou avatar dat Cunna ook zo'n pluizige voorpluk heeft. Dat heeft Castor namelijk ook. Missen onze paarden het 'lange voorpluk gen' of is het nog veulenachtig en kan dat op latere leeftijd nog komen, zo'n mooie lange voorpluk??
Weet iemand dit??
Ik zind het leuk staan hoor zo'n pluizebolletje, krijgen ze een lekker ontdeugend koppie van. Maar straks zo'n stoere lange pluk....
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Gelukkig heeft Cindy wel een mooie pluk geerfd 
Maar dat was vorig jaar ook nog wel anders hoor.
Citaat van v.Bonn; 'ik mis de voorpluk'

Maar dat was vorig jaar ook nog wel anders hoor.
Citaat van v.Bonn; 'ik mis de voorpluk'
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

@Ilona: volgens mij geeft Topas z'n mooie kuif niet door, Cura heeft ook maar een pluisplukje tot aan haar ogen.
Die van mij heeft wel een mooie kuif, niks vergeleken bij de papa (
), maar zoiets als z'n mams, tot de helft van het hoofd ofzo, mooie lengte vind ik.
Die van mij heeft wel een mooie kuif, niks vergeleken bij de papa (

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Mieke_Cunna
- Contacteer: