op reis

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
wendy79

Bericht door wendy79 » ma 19 mei 2008, 08:30

ja....hehe foto's...we krijgen binnenkort foto's waar hij opstaat. Maar ik krijg niet eens een foto die ik zelf al op de compu heb staan hier in beeld.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet doen.
Op een duitsedoggen forum kun je dit meteen onder je tektst aanklikken en van je compu uploaden. hoef het niet eens kleinder te maken. ideaal voor zo'n computer sukkel als ik!!
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » ma 19 mei 2008, 20:15

om zo'n grap valt niet te lachen.. anyway hij is dus toch veilig daar op z'n plek aangekomen.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
wendy79

Bericht door wendy79 » ma 19 mei 2008, 20:40

Ach, op het momet zelf denk je, dritt...het zal toch niet dat hij verwisseld is????? maar je denk tegelijk al,,,,dat dit eigenlijk niet kan.

Achteraf kan ik er wel vreselijk om lachen.........Maar Rogier is over een poosje wel vreselijk aan de beurt..wat ik ga doen weet ik nog niet...maar merken zal hij het!
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » di 20 mei 2008, 09:52

Jemig, ik zou me rot schrikken. Ik trap altijd in dat soort dingen. Fijn dat het gewoon goed gegaan is.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
wendy79

Bericht door wendy79 » wo 21 mei 2008, 10:32

Hallo,

Ik had net even een mail naar BS Horseservice geschreven omdat de Chris zo netjes hadden afgeleverd.

Kreeg is terug dat hij een voorbeeldpaard was om te vervoeren en dat ze wouden dat ze allemaal zo waren!!!!! TROTS!!!!!

(Ik wacht nog op foto's vanuit Portugal.)
Plaats reactie