Het A-tjes topic deel 2!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Charret

Bericht door Charret » zo 11 mei 2008, 08:53

Foto's van Alies onder het zadel staan in Pics Plaza. Ik heb maar 2 foto's met mij erop. Gelukkig. Is me gelijk weer duidelijk dat k echt moet afvallen :j Maar daar wordt aangewerkt. :)

Alies heeft met dit weer niet veel zin om wat te doen. Hoe zit dat met jullie paardjes?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » zo 11 mei 2008, 08:59

zien charret!! ach en wat kan het schelen, niemand heeft het perfecte lijf toch..

Karev was gister wel vrij voorwaards, maar ik zat er ook al optijd op, half 9, toen was het nog niet zo heet. Ik dacht dat ze na het rijden wel 'op' zou zijn, maar niets was minder waar. Ik wou haar ff wassen, dus had ik haar apart laten staan in de bak. Toen de rest van de paarden naar buiten ging, werd ze me daar gek,oeps. Een heel boksalvo en sprintjes trekken. Ook wel weer grappig om te zien. (komt mischien ook omdat ze hengstig is, maar was iig blij dat ik er niet op zat..)
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Fabienne-Fotografie

Bericht door Fabienne-Fotografie » zo 11 mei 2008, 09:32

ik heb eergister ook de sterren van de hemel gereden. we hadden het knopje nagevelijk rijden gevonden. normaal doet ze het wel maar komt er nog veel uit. eergister niet. was heel trost op haar! ze begint het te snappen. de dag daarvoor zijn we voor het eerst op buitenrit geweest. ze waren met de bak bezig dus mam en ik gingen maar op het pad stappen. toen we aan het eind waren dachten we waarom steken we niet over en gaan in het parkje wandelen. bik eraf, weg over over het bruggetje. er kwamen net 2 botenb aan toen we aan de overkant waren. datv vond ze toch wel intressant. daarna ben ik er maar weer op gaan zitten. dit was voor haar de 2e keer in het park maar nu onder het zadel. wereld pony

gister was mn lieve vriendje mee ( wil liever niet alleen en mama was weg) toen we aankwamen werd ze net uit het land gehaald. (HUH het was toch ieder haald zijn eigen paard binnen) nou ja, ik op mijn aller vriendelijkst gezegt dat ik haar nog even mee nam. we zijn toen ook even gaan wandelen. Ravi (manlief) had haar meteen over genomen want ik ging een manderijn voor ze pellen. heb haar niet meer terug gekregen...
we zijn toen ook even naar het parkje gegaan.
dat is schuin tegen over het huis van mijn ouders, er ligtalleen een groot kanaal tussen.
we zagen mijn ouders aan komen rijden, dus liepen een stukje door... pas toen we recht tegen over het huis stonden (BLIND!!!) zagen ze ons pas.
dat kleinde stukje kon er ook nog wel bij. dus wij naar de (grote)brug gelopen en naar pap en mam toe. zalie vond het wel gezellie.ze wou zelfs naar binnen. na wat sla en een bak water zijn we weer terug gewandeld. nu door het parkje.
was erg gezellie. en zalie heeft zich voorbeeldig gedragen. heb helaas nu blaren omdat ik geen loop schoenen aan had. foto's volgen!!

liefs Fab
Azalie :: Isabeau
meggy
Contacteer:

Bericht door meggy » zo 11 mei 2008, 11:07

Arco heeft nog steeds energie voor 10 :P fijn dat het zo goed gaat fabienne :)
rosalie

Bericht door rosalie » zo 11 mei 2008, 19:22

leuk dat het zo goed gaat fabiënne!

@ tamara, dan ben je inderdaad blij dat je er niet op zit zeg!!

vanmorgen les gehad op arin, ging best goed, zijn veel bezig geweest het het sturen op een volte.
volgende week neemd mijn instructrice als het goed is een bitloos hoofdstelletje mee, waarvan zijn denkt dat die goed is voor arin, zodat ik die even een weekje kan proberen.
zodat ik meteen een goede aanschaf, is wel zo fijn :D

verder vindt ik arin echt van lelijk eendje naar een mooie zwaan veranderen, hij krijgt steeds meer spier, en is nu meer gra, inplaats van geel, zijn boogje begint langsaam aan te komen.
hij blijft helemaal leuk! :D
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » ma 12 mei 2008, 12:46

Vandaag heb ik met Liesje voor het eerst gestuurd, pikte ze echt snel op! Het gaat gewoon top :L We kunnen het nog niet zonder Douwina, maar die hoeft steeds minder te doen. Op naar het modelpredikaat 8-)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » ma 12 mei 2008, 16:59

wij hebben vandaag een rit gedaan van 4,5 uur! zie pp voor verslagje en foto's. was erg gaaf, en kaatje kon het goed volhouden. morgen maar even spierpijn er uit lopen..
Charret

Bericht door Charret » di 13 mei 2008, 07:34

Dit jaar de zadelproef voor Lies?

En Tamara nog spierpijn?
rosalie

Bericht door rosalie » di 13 mei 2008, 14:51

zag het topic staan fabiëne leuk idee!
ga snel zorgen dat er foto's van arin onder het zadel komen, eerst een zadel hebben dan..
of zijn ze zonder zadel ook goed?
Fabienne-Fotografie

Bericht door Fabienne-Fotografie » di 13 mei 2008, 19:03

hahah zonder zadel mag ook hoor!! als jihj zonder zadel rijdt!!!

de foto's van ons uitstapje naar huis staan in het pic's plaza http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=27644

stal update: stilte.... haha we negeren alles maar. tenslotte is de stal zo ideaal qua ligging dat ik me ( voorlopig ) niet laat wegpesten.
rosalie

Bericht door rosalie » di 13 mei 2008, 20:20

hmm hoe zal ik het eens zeggen..
ik was net erg blij dat ik van arin af kon stappen vandaag :o

ik stapte errop en hij wou al niet reageren op het "stuur" liep er dwars doorheen, toen besloot hij heel leuk hard te gaan draven en niet meer te stoppen tussendoor nog even een paar keer naar links en rechts springen om vervolgens harder door te draven.
hij stopte gewoon echt niet.
echt wat voor arin.. dus ik riep naar de mensen van stal dat hij niet meer kon remmen.. maar goed ik zag me zelf al zitten dus moest best lachen dus hun lachen om arin en mij..
uiteindelijk stond hij stil en ben ik er maar gauw afgestapt, erg fout ik weet het maar voelde al dat het alleen nog maar leuker ging worden voor hem O:)

vervolgens had ik hem maar even losgegooid, en wat er toen toch voor een sprongen uitkwamen :o
ben blij dat ik afgestapt ben...!!

gek paard, en ik blijf die acties achteraf altijd zo typies arin in een vrolijke bui vinden, dat maakt arin zo komische :+
Fabienne-Fotografie

Bericht door Fabienne-Fotografie » di 13 mei 2008, 20:31

haha ik ken dat gevoel.
bij zalie was in het begin ook de rem wel eens zoek.
we zijn toen 4x per week gaan lessen. zodat we alleen onder begeleiding reden. nu kan ik heerlijk alleen rijden. alles heeft tijd nodig!
rosalie

Bericht door rosalie » di 13 mei 2008, 20:35

ja ik wou dat ik zo vaak kon lessen, maar door me werk kan ik maar 1x in de 2 weken..
erg jammer.
en verder komt ze niet voor maar 1 iemand naar stal..
Fabienne-Fotografie

Bericht door Fabienne-Fotografie » di 13 mei 2008, 20:40

hmm dat is jammer. ik heb wel een geweldige instructrice, maakt haar niks uit 1 of 5.

ik werk in het bedrijf van mn vader dus ik kan zelf mijn tijd indelen. ben erg bevoorrecht ik weet het!!

is er niet anders op stal die voor spiegel kan spelen?
rosalie

Bericht door rosalie » wo 14 mei 2008, 07:14

soms wel maar ze zijn vaak zelf druk met hun paarden. normaal is arin ook erg braaf wordt gewoon tijd voor een ander hoofdstelletje want hij heeft nu door dat ik met deze niet veel te vertellen heb..
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » vr 16 mei 2008, 18:33

Charret schreef:Dit jaar de zadelproef voor Lies?

En Tamara nog spierpijn?
beetje laat :o , nee eigelijk niet, alleen zere knieén, maar dat krijg je er van, haha. Volgende dag nog ff een rondje dorp gestapt, voor het idee dat Karev spierpijn zou hebben, maar niks gemerkt.
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » vr 16 mei 2008, 18:36

Het is idd. de bedoeling dat Annelisa dit jaar voor de zadelproef gaat. Aangezien we Karlien graag elite willen krijgen 8-)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » vr 16 mei 2008, 19:08

Zo Reinou dus je moet hard aan de slag *o/*
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » za 17 mei 2008, 06:32

Gisteren met Aike onze eerste springles gehad, was best spannend. Eerst is mijn instructrice erop gegaan, gewoon wat balkjes draven en een laag kruisje om mee te beginnen, later een stijltje. Aike deed het super, brak wel de eerste ronde zowat zijn benen over de drafbalken maar dat had ie snel genoeg door waarna hij zijn benen keurig optrok.
Toen moest ik zelf van mijn instructrice, aangezien ik een scheiterd ben vond ik het dus best wel eng, terwijl het meer een hupsje was als een sprong :+ Maar goed, ik erop en hoppa over de drafbalken en het kruisje, ging super goed, ben weer helemaal blij en super trots op mijn ventje. *o/* Volgende week vrijdag weer een springlesje met hem.
Ik doe dit trouwens puur voor onze vakantie zodat als we in de bossen iets tegenkomen waar we overheen moeten, we dit kunnen.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Charret

Bericht door Charret » za 17 mei 2008, 14:45

Leuk dat hij het goed deed. Wat vond hij ervan, leuk?
Met Alies heb ik het nog niet geprobeerd.

Dan moet je nog even aan de bak Reinou ;)
Gesloten