Springles
Springles
Bijna twee jaar geleden gingen Wodan en ik het B springen fjordsport rijden. Onze voor de bereiding was een paar keer in de bak thuis springen en ook een keer bij Sandrien het hele parcour geoefend. Nou dat hebben we allemaal geweten. Wood misbruikte zijn kracht goed. Steeds na een aantal hindernissen ging hij er langs. tot er iemand met een bezem ging staan. Na het geklier bij mij ging Annemarie met hem springen, maar die draak van mij, was te sterk voor haar om te rijden. Ze heeft er toen een dikke knie aan overgehouen, dus Sandrien erop. Ze kreeg hem erover vraag niet hoe, maar hij deed het. Helaas heeft ook Sandrien er toen gekneusde ribben aan overgehouden.
Op de bewuste dag zelf heeft Wodan alles gesprongen, wel in draf, maar hij deed het. Sindsdien vind ik springen met Wodan niet meer zonder gevaar. Maar ik wil toch dat B springen halen.
Samen met Nienke had ik springles. En zo waar, hij kan echt springen! Hij is er in 3/4 uur springen maar 2 keer langs gegaan. Ik ben echt trots dat we het toch weer gedaan hebben. Over twee weken gaan we weer. Hopelijk blijven we dit goede gevoel houden en krijgen we het totale' ik trekje erlangs akties uit'
Op de bewuste dag zelf heeft Wodan alles gesprongen, wel in draf, maar hij deed het. Sindsdien vind ik springen met Wodan niet meer zonder gevaar. Maar ik wil toch dat B springen halen.
Samen met Nienke had ik springles. En zo waar, hij kan echt springen! Hij is er in 3/4 uur springen maar 2 keer langs gegaan. Ik ben echt trots dat we het toch weer gedaan hebben. Over twee weken gaan we weer. Hopelijk blijven we dit goede gevoel houden en krijgen we het totale' ik trekje erlangs akties uit'
Wodan en ik M1+10
Goed dat je het toch weer geprobeerd hebt! Veel succes met de lessen en met het springen natuurlijk!
Wada en Sir Phantom van Verhuisdieren!! B+10 (met pensioen?)
http://littlebitfeeders.com/ The natural way of feeding your horse
http://littlebitfeeders.com/ The natural way of feeding your horse
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Super dat het goed ging,zo krijg je weer wat vertrouwen in het springen.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
dat klinkt goed esther, hopelijk is het kwartje nu echt gevallen en gaat hij zijn B springen halen.
Ik wil nog wel een keertje het parcours opzetten om te oefenen (wil zelf L proberen) dus je bent bij deze weer uitgenodigd om te oefenen.
Ik wil nog wel een keertje het parcours opzetten om te oefenen (wil zelf L proberen) dus je bent bij deze weer uitgenodigd om te oefenen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo