Toot, stoere hengst haha
- druppeltje
Ga door haha, Nee vind echt super leuk dat jullie te spreken zijn over hem
!
Harstikke bedankt hoor. Ik vind hem vorig jaar zelf al geweldig, maar als ik dan terug kijk heb ik zo iets van.. Hmm dan vind ik hem nu toch leuker haha.
Dat zou een leuke zijn ! Wie weet over paar jaar 
.
. Moet zeggen dat het goed bij getrokken is. Geloof dat jij mij er ooit op gewezen hebt ? Zodoende let ik er wel veel op nu
.

Nu wilde ik zijn manen laten groeien
En toch maar niet haha

Harstikke bedankt hoor. Ik vind hem vorig jaar zelf al geweldig, maar als ik dan terug kijk heb ik zo iets van.. Hmm dan vind ik hem nu toch leuker haha.
Haha jaClaudje schreef:Zo, lekkerding zegLeuke man voor Caylinn

Hij is ook flink, hij heeft lange benen idd. Toot is nu 1.47dc schreef:wauw hij ziet er echt super uit voor een twee jarige. hoe groot is hij eigenlijk want hij lijkt toch al behoorlijk aan de maat te zijn.
Hij straalt meer uit dan vorig jaar idd ! Minder baby look idd, zijn gedrag is vaak nog wel kleutertig haha. Maar goed, dat mag ook nog welDaphne schreef:Stoere man heb je daar Amber! Écht al een heel verschil met vorig jaar, en wat al gezegd wordt, hij is nu wel een heel eind baby-af. Iig qua lichaam...gedrag kan wel eens niet strijken daarmee

Klopt, vooral met zijn linker voorbeen. Nu stond hij ook erg naar voren, dus optimale foto is het niet. Hij was het vorig jaar al beetjeJeempie schreef:Het wordt echt een leuk dier zo! Om trots op te zijn Amber! Alleen jammer dat ie op die standfoto onderstandig staat.

Orion1996 schreef:Wat wordt die stoer Amber !!!
Maar jij smokkelt ook extra voorpluk erbij he?:P

Nu wilde ik zijn manen laten groeien

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Thessa Keizer