Het C-tjes topic!
An toch maar ergens anders heen brengen denk ik zo dan. Je kunt op de dekking wachten (naja verkrachting dan meer). Ik snap niet waarom zulke mensen dan aan een hengst beginnen als ze de consequenties niet willen dragen. Snap overigens ook niet dat je haar erbij laat staan dan, kunnen ze niet om en om naar buiten ofzo.
Nee ze staan fulltime buiten, en niet in de buurt van stalling. Ze hebben een open schuilstal. Ergens anders kan ik niet met haar heen, dus hoop ze vandaag echt even te spreken. Al gaat er een draad met flink veel stroom tussen tot ze een andere oplossing hebben, dan ben ik al happy.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ik zou daar ook absoluut niet blij mee zijn, met een hengst erbij in de wei. Caylinn was vorig jaar rond
deze tijd al hengstig en nu weer al (behoorlijk erg
) Ik zou ook geen tienermama willen 
Keet gaat trouwens goed, ze staat sinds gisteren niet bij bij Jan en José, maar dichterbij huis. Ze staat
bij 2 kastelen van paarden, een 3 jarige KWPN ruin van (ik schat) 1.75 en een 4 jarige Gelderse merrie
van ongeveer dezelfde hoogte. Dan staat er nog een ongeveer 12 jarige Friese merrie bij, maar dat is
een ukje vergelen met de rest. Alle drie deze paarden hebben het grootste respect voor Caylinn,
ze kwam gisteren de wei in en ging eten. Toen kwamen de andere paarden te dichtbij, ze gaf de
KWPN'er een mep en ze waren gelijk weer allemaal weg, zodat mevrouw rustig verder kon eten
deze tijd al hengstig en nu weer al (behoorlijk erg

Keet gaat trouwens goed, ze staat sinds gisteren niet bij bij Jan en José, maar dichterbij huis. Ze staat
bij 2 kastelen van paarden, een 3 jarige KWPN ruin van (ik schat) 1.75 en een 4 jarige Gelderse merrie
van ongeveer dezelfde hoogte. Dan staat er nog een ongeveer 12 jarige Friese merrie bij, maar dat is
een ukje vergelen met de rest. Alle drie deze paarden hebben het grootste respect voor Caylinn,
ze kwam gisteren de wei in en ging eten. Toen kwamen de andere paarden te dichtbij, ze gaf de
KWPN'er een mep en ze waren gelijk weer allemaal weg, zodat mevrouw rustig verder kon eten

Ereplaatsje voor

Ze gaan morgen ochtend uit elkaar. Dan kunnen ze een paar jonge paarden ophalen zodat ze niet alle 2 alleen in een weiland achter blijven.
Vandaag stonden ze zo heerlijk samen te knuffelen in de zon. Het is echt wel een schattig stel samen, maar hij had gewoon geen ballen meer moeten hebben.
Cyra is trouwens nogsteeds niet hengstig (1 jaar en 10 maanden). Ze staan trouwens al sinds half augustus samen, maar sinds een week kijrgt hij interesse in billen, dus daarom vond ik het eng worden. Zodra zij hengstig wordt is het gewoon gelijk raak.
Hoop dat het snel morgen is, kan er ook niks meer fout gaan.
Vandaag stonden ze zo heerlijk samen te knuffelen in de zon. Het is echt wel een schattig stel samen, maar hij had gewoon geen ballen meer moeten hebben.
Cyra is trouwens nogsteeds niet hengstig (1 jaar en 10 maanden). Ze staan trouwens al sinds half augustus samen, maar sinds een week kijrgt hij interesse in billen, dus daarom vond ik het eng worden. Zodra zij hengstig wordt is het gewoon gelijk raak.
Hoop dat het snel morgen is, kan er ook niks meer fout gaan.

Volgens mij dat laatste Viv (zo begrijp ik het toch)
Het klikt toch (nog) niet zo tussen Hit en Hay... Van knuffelige Eline naar bitchie Ehita (Hay wordt gepest door de grootste seut die we hebben
)
Hij stond zo sielugh aan de draad toen ik door ging
maar dat betert ook wel weer zeker? 't Is iig niet slecht dat hij nu regelmatig eens op z'n plaats wordt gezet.
Het klikt toch (nog) niet zo tussen Hit en Hay... Van knuffelige Eline naar bitchie Ehita (Hay wordt gepest door de grootste seut die we hebben

Hij stond zo sielugh aan de draad toen ik door ging

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cyra heeft haar Bruintje weer terug en staat nu ergens anders waar geen kleine kinderen meer bij haar kunnen (het viel me op dat naar mate er meer halve bakstenen in de landen lagen de paarden en de koeien steeds verder weg gingen staan en ze afwachtender werden als er iemand aan de kant stond).
Nadeel is wel dat ik eerst 4 hekken over moet klimmen en 500 meter gras moet banjeren voor ik bij haar ben, maar dat moet je voor je poownie over hebben.
Ow en er staat best flink wat gras... ze was al niet de slankste, maar ze zal nu wel weer vetje worden.
Nadeel is wel dat ik eerst 4 hekken over moet klimmen en 500 meter gras moet banjeren voor ik bij haar ben, maar dat moet je voor je poownie over hebben.
Ow en er staat best flink wat gras... ze was al niet de slankste, maar ze zal nu wel weer vetje worden.