Verslag Alco.
- Senna&Cajra
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Waaat, ik was er niet en lees het nu pas! Wat een onzin zeg, ga je volgend jaar weer proberen?
We zullen het wel nooit snappen dat jury gebeuren.
We zullen het wel nooit snappen dat jury gebeuren.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Jammer Claudia ik had het je van harte gegund. Nee ik zou geen derde keer meer gaan. Zelfs een ezel stoot zich geen 3 maal aan dezelfde steen.
Lekker gaan rijden en van je mooie hengst gaan genieten !!
Grtz Annemarie
Lekker gaan rijden en van je mooie hengst gaan genieten !!
Grtz Annemarie
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Is Alco nou wel opgenomen in het hoofdstamboek? Of kon dat niet met deze punten?
Zou je eventueel naar Duitsland kunnen voor de keuring? of wordt dat een heel ingewikkeld verhaal? Daar wordt toch veel moderner gefokt?
Nouja ik vind het een mooie hengst, als er wat mis mee is denk ik dat het een goede zaak zou zijn als dat eens duidelijk uitgelegd wordt zodat ook de gewone fjordentuthola het snapt
. Te fijn/modern gebouwd en teveel beenactie kan toch gewoon benoemd worden? Gelukkig wordt ie voor jou niks minder waard.
Zou je eventueel naar Duitsland kunnen voor de keuring? of wordt dat een heel ingewikkeld verhaal? Daar wordt toch veel moderner gefokt?
Nouja ik vind het een mooie hengst, als er wat mis mee is denk ik dat het een goede zaak zou zijn als dat eens duidelijk uitgelegd wordt zodat ook de gewone fjordentuthola het snapt

-