Dreeke schreef:296 kilo? Dat kan nooit!
Dat weeg Dakota nog niet eens, of is Djimm type tank? Nee toch?
Djimm is vrij normaal, absoluut niet slank maar ook geen diehard tank. Ik heb ze al gemaild of het toevallig geen 200 kilo moest zijn, bijna 300 kilo bij 1.24m leek me ook al wat uit verhouding

Maar aan de andere kant, was Cosimo van Yvette ook al niet bijna 400 kilo toen hij vorig jaar gecastreerd werd? Dat zou je ook niet zeggen... Ik wacht het antwoord iig even af

Misschien hebben ze trouwens wel zo`n meetlint gebruikt. Djimm heeft natuurlijk wel veel meer omtrek dan een kwpn/rijpaard-achtig beestje. Misschien dat zijn omtrek overeen hoort te komen met bijna 300 kilo?!
Anna_Dani schreef:Wat weegt een jaarlingetje normaal dan? Ik geef wormenkuur voor 300 kg, dat is sowieso genoeg.

geen idee!
Edit: handig, meteen een mailtje terug! Hij weegt dus inderdaad bijna 300 kilo. De twee New Forresters die er ook lopen zaten ook tegen dat gewicht aan, schijnt niet uitzonderlijk te zijn?! Opzich geloof ik het ook wel, want Djimm trok mijn vriend (type rugbyspeler: 2 meter lang, 1 meter breed en 120 kg schoon aan de haak) ook haast omver.