onze nieuwe aanwinst;gerrit
-
Wauw, een stoere heer. Wanneer wordt hij gekeurd en zouden jullie hem gaan halen? Kan ik hem mss nog effe in het echie zien!
En wat betreft die manen qua rijden... Je kunt eventueel altijd een vlecht in zijn manen leggen met het rijden. Veel plezier met hem.
En wat betreft die manen qua rijden... Je kunt eventueel altijd een vlecht in zijn manen leggen met het rijden. Veel plezier met hem.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- Cindy+Uniek
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Hij zei al;'hoe moet dat nou?,het fjordenrijtje is al vol'.sparky10 schreef:whaa stoerrrrr dus hebben we weer een nieuwe fjord op stal haha zal renee leuk vinden gheghe !

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Ik vind hem super!
Hopen dat hij goedgekeurd wordt en dat jullie er veel plezier mee mogen beleven! Ik vind de manen bij hem ook erg mooi en zou ze eerst zéker zo laten, ze kunnen er altijd nog af als het lastig is met rijden ofzo.
Hopen dat hij goedgekeurd wordt en dat jullie er veel plezier mee mogen beleven! Ik vind de manen bij hem ook erg mooi en zou ze eerst zéker zo laten, ze kunnen er altijd nog af als het lastig is met rijden ofzo.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nancy imka
Haha, ik zit altijd met een vriendin samen paarden van marktplaats naar elkaar op te sturen welke we wel zouden willen als we geld teveel zouden hebben. En toevallig was dit er een die we allebij echt onwijs mooi vonden!!!! Gaaf hoor ik hoop dat je heel veel plezier van hem gaat krijgen! Wat een heerlijke kop zit erop zo met die kuif 

- Margot van Rins
- Moderator
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Hier nog een die normaal absoluut van de strakke boogjes is, maar van deze woeste bos toch gaat twijfelen... 
Ik heb het gevoel dat de filmpjes wat sneller gaan dan dat Gerrit daadwerkelijk liep en dat het er daarom wat gehaast uitziet. Photobucket doet dat soms.
Maar begrijp ik dat hij inmiddels goedgekeurd is en jij je dus de trotse eigenaar mag noemen?

Ik heb het gevoel dat de filmpjes wat sneller gaan dan dat Gerrit daadwerkelijk liep en dat het er daarom wat gehaast uitziet. Photobucket doet dat soms.
Maar begrijp ik dat hij inmiddels goedgekeurd is en jij je dus de trotse eigenaar mag noemen?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- pjotr_nientje
- Contacteer:
-Joepie- de keuring is geregeld !!
De beste mensen van v.d. Aa hebben geregeld dat Gerrit woensdag al gekeurt kan worden (wij kregen het niet eerder voor elkaar als zaterdag).
En ze willen ook nog Gerrit naar zijn nwe. plekje komen brengen.
Kan niet wachten tot het woensdag is..................

Janine gaat mee naar de keuring om de boel in de gaten te houden en natuurlijk om foto's te maken

De beste mensen van v.d. Aa hebben geregeld dat Gerrit woensdag al gekeurt kan worden (wij kregen het niet eerder voor elkaar als zaterdag).
En ze willen ook nog Gerrit naar zijn nwe. plekje komen brengen.
Kan niet wachten tot het woensdag is..................

Janine gaat mee naar de keuring om de boel in de gaten te houden en natuurlijk om foto's te maken

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hij is echt geweldig
Wat betreft die manen, je hebt er alleen last van als het heel hard waait. Dan heb je ipv teugels manen in je handen
Die van mijn fjord zijn ietsje korter maar vallen naar 1 kant. Dus ik ben groot voorstander om deze manen lang te laten. (vind idd ook niet bij elke fjord leuk)
Veel plezier met hem!

Wat betreft die manen, je hebt er alleen last van als het heel hard waait. Dan heb je ipv teugels manen in je handen

Die van mijn fjord zijn ietsje korter maar vallen naar 1 kant. Dus ik ben groot voorstander om deze manen lang te laten. (vind idd ook niet bij elke fjord leuk)
Veel plezier met hem!
- Mieke_Cunna
- Contacteer: