Wat word ik soms moe van mijn C-tje

. Ze is namelijk erg bijdehand.
Ik doe elke ochtend de deuren van de stal op een haak open zetten zodat ze zelf kunnen kiezen of ze binnen gaan staan of buiten. Maar nu was het al elke avond als ik kwam dat de deuren van de haken af waren. Nu veel me eergisteren al op dat Crystal dat dus doet. Ze pakt gewoon de haak beet trekt een aantal keer totdat hij los schiet en dan is het een leuk speelgoedje. Nu kwam ik gisteravond aan en hoorde ik toen ik de auto uitstapte Nobby heel zielig hinniken. Kom ik bij de stallen, staat Nobby op stal met de deur dicht. Terwijl ik zeker ervan ben dat ik ze 's ochtends open had gezet.
Dus ik denk even kijken, doe dus de deur weer open en ben op afstand gaan kijken. En jawel hoor, crystal duwd de deur dicht en zie haar met haar neus met het slot spelen. En hoe het haar lukt weet ik niet, maar de schuif zat dus in het slot

. Arme Nobby heb me wel afgevraagd hoe lang zij opgesloten heeft gezeten. Ik zet ze namelijk altijd om 8.00 uur buiten en ik was er pas weer om half 8 's avonds. Misschien is dit al wel heel vroeg gebeurt. Wel geluk voor haar dat ik altijd het hooi in de stallen gooi, heeft ze nog wat te doen gehad.
Dus vanochtend maar met touwtjes wat gemaakt waarbij ik dus hoop dat mevrouw niet meer haar goocheltrucs kan uithalen.