Bij nader onderzoek, voor zover dat ging aangezien hij zijn mond echt niet wilde opendoen, bleek dat ie op zijn tong had gebeten.
Zondag wedstrijd gehad en dat ging op zich prima. Voor de rest de hele week gewoon gereden.
Maar gisteren kwam de paardentandarts en ook mijn Fjordje was aan de beurt. Dus na de verdoving zet ze de klem in zijn mond en vraagt mij: Wat is er met hem gebeurt? Ik andwoordt nog een beetje stom dat ie zaterdag op z'n tong had gebeten. Zegt zij: Op zijn tong gebeten???Er is gewoon een heel stuk van zijn tong af.....kijk maar!!

Ik had de afgelopen dagen echt superfijn met hem gereden.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie dat wel eens meer heeft gehoord/gehad? Ik vind het echt zo vreemd.
Ik schaam me ook dat ik het zaterdag niet beter heb gezien...maar hij wilde echt niet dat ik aan zijn mond zat....nu begrijp ik dat wel.
We mogen nu van de veearts en de tandarts 2 weken niet met bit rijden....ja dat kan ik begrijpen. Arm beest.....

Ik kan er geen foto van maken want hij houd echt zijn hoofd niet stil als je die vasthoud, maar je weet niet wat je ziet.