Het C-tjes topic!
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Nee hij is een HetjeViv schreef:Ja maar Toot is nog een echte vent, Cadiz is Homo natuurlijk. Hij begint nu iig weer beetje in verhouding te komen. Vandeweek zn vlechtjes er maar weer uit halen, Ydel peutert toch de stiekjes eruit
Denk trouwens, dat ik de manen van Toot ook even laat groeien

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ohja nog een updeet: Cadiz heeft gister voor het eerst een dekentje op gehad. Hij vond het maar vreemd zo'n jas aan. Maar liep er wel netjes met te stappen en te draven met andy. Volgende keer dekensingeltje om de deken.
En we gaan proberen offie voor hij het land op gaat transport beschermers om kan. Hij kan het maar gehad hebben. Nu is dat denk ik geen probleem, hij schijt alleen bagger van het geluid van klitteband. Niet zo handig hhihihi.
En we gaan proberen offie voor hij het land op gaat transport beschermers om kan. Hij kan het maar gehad hebben. Nu is dat denk ik geen probleem, hij schijt alleen bagger van het geluid van klitteband. Niet zo handig hhihihi.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Mijn coentje kent alleen een borstel en hij kan de trailer in en uit en dat vind ik voorlopig wel even genoeg.
Hij mag lekker baby zijn en zijn eigen gangetje gaan.
Hij kan als hij 3 jaar is nog zat leren en dan is hij er ook meer aan toe dan nu.
Hij mag lekker baby zijn en zijn eigen gangetje gaan.
Hij kan als hij 3 jaar is nog zat leren en dan is hij er ook meer aan toe dan nu.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
De mijne kent nu alles tot de vliegende galopwissel. Dat vind ik wel genoeg voor een 2-jarige 
Nee even serieus, hij heeft eens een zweetdekentje opgehad (oversized haha) en daar gaf hij echt niks om.
Op trailer gaat hij ook wel vlot denk, daar ben ik de laatste keren nooit bij geweest.
Ik zal zooo blij zijn als het april is, kan mijn manneke weer lekker 24/7 op de wei!
Nee even serieus, hij heeft eens een zweetdekentje opgehad (oversized haha) en daar gaf hij echt niks om.
Op trailer gaat hij ook wel vlot denk, daar ben ik de laatste keren nooit bij geweest.
Ik zal zooo blij zijn als het april is, kan mijn manneke weer lekker 24/7 op de wei!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nou die homo van ons had tot 8 weken geleden nog geen halster gezien van dichtbij dus roep niet te hard klitteband en elastiekjes issie echt als de dood voorOrion1996 schreef: Ennuh Viv, zelfs die Bolle van mij kan met deken, singel en transportbeschermers. Dus jouw Cadizzje kan het zeker. Bolle liep er geen eens raar mee
Tis ook alleen maar datie weet wat het is voorlopig. Verders komen we ook niet verder dan poetsen en wat wandelen hoor. Zadel komt er pas op alssie 3 is das vroeg zat (mochttie dan uitgegroeid zijn anders wordt het nog later).
Zadel komt bij de mijne ook echt niet voor ze 3 is erop.
Vind het wel makkelijk dat ze aan een dekensingeltje gewent is al voor als ze ooit een dekentje om moet bv na wassen voor keuring ofzo. Verder kan ze nog niks en hoeft ze ook niks nog.
Vind het wel makkelijk dat ze aan een dekensingeltje gewent is al voor als ze ooit een dekentje om moet bv na wassen voor keuring ofzo. Verder kan ze nog niks en hoeft ze ook niks nog.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Weet eigenlijk niet meer of Cai ooit als veulen mn zadel heeft moeten vasthouden. Vast wel...dekje zowiezo, dekentje...al die kindergein.
Als ik er nu mee aan kom, denk ik dat ik minder blij ben (oftewel vernield vast alles, omdat het als speelmateriaal gezien wordt...halster om krijgen is soms al werk genoeg)
Ach nu is ie bezig met stoeien op de kleine vierkante meters...kan volgens hem ook best
Nog 2 maand en dan kunnen ze weer volop buiten etterbakken.
Als ik er nu mee aan kom, denk ik dat ik minder blij ben (oftewel vernield vast alles, omdat het als speelmateriaal gezien wordt...halster om krijgen is soms al werk genoeg)
Ach nu is ie bezig met stoeien op de kleine vierkante meters...kan volgens hem ook best
Nog 2 maand en dan kunnen ze weer volop buiten etterbakken.
Geluk is de vrucht van intens werk