Wassen waterdichte winterdeken
Wassen waterdichte winterdeken
Gebruiken jullie nog een speciaal iets om ervoor te zorgen dat jullie waterdichte deken ook echt waterdicht blijft?? Zoja wat?
Ik heb mijn gewone waterdichte buitendeken (0 grams) vorig jaar met gewoon wasmiddel gewassen en is nog steeds goed waterdicht.
Ik heb mijn gewone waterdichte buitendeken (0 grams) vorig jaar met gewoon wasmiddel gewassen en is nog steeds goed waterdicht.
er is apul voor,dat mee kan in de wasmachine,is volgens mij van harmisol.
ik was ze gewoon(of laat dat doen),en sray ze daarna in met spul dat tenten waterdicht maakt,niet duur en gekocht bij een campingwinkel.
ik was ze gewoon(of laat dat doen),en sray ze daarna in met spul dat tenten waterdicht maakt,niet duur en gekocht bij een campingwinkel.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
heb ik ook gedaan, je kan ook van dat spul al in de machine doen, is ie ook waterdicht. Ik heb de naadjes nog een x extra ingespoten.Wikke schreef:er is apul voor,dat mee kan in de wasmachine,is volgens mij van harmisol.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- nancy imka
Dennis wast mijn dekens op zijn werk. Al kan het soms wel even duren voordat ze dan daadwerkelijk gewassen zijn of niet Eef
. En daar wordt standaard behandeld met een middel wat waterdicht maakt.
Is wel zo handig anders zouden al die brandweermannen tot hun hemd nat zijn na een beste fik...de pakken worden namelijk in die machine gewassen. Er kunnen zo'n 4 deken tegelijkertijd in.

Is wel zo handig anders zouden al die brandweermannen tot hun hemd nat zijn na een beste fik...de pakken worden namelijk in die machine gewassen. Er kunnen zo'n 4 deken tegelijkertijd in.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ik was ze zo min mogelijk, heb er niet zo goede ervaring mee om ze te wassen. Daarna zijn ze bij mij allemaal niet zo goed waterdicht meer gebleken.
De gewone dekens was ik wel altijd zelf, maar de waterdichte dus niet meer. Zelfs met speciaal wasmiddel vond ik ze niet zo waterdicht meer.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn paarden wel minmaal 6 uur buiten staan, ook als het regent. Na een kwartiertje regen waren ze aan de binnenkant nog wel aardig droog. Maar dus niet bij een hele dag in de stromende regen.
De gewone dekens was ik wel altijd zelf, maar de waterdichte dus niet meer. Zelfs met speciaal wasmiddel vond ik ze niet zo waterdicht meer.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn paarden wel minmaal 6 uur buiten staan, ook als het regent. Na een kwartiertje regen waren ze aan de binnenkant nog wel aardig droog. Maar dus niet bij een hele dag in de stromende regen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo