Zijn jullie Ct'jes ook zo overbouwt?
Het C-tjes topic!
- Senna&Cajra
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Maroes, ik heb gereageerd in je topic. Super cool dat Ciara dat deed!
senna, Cunna is wel overbouwd.
Ik zag het vandaag maar er viel me nog iets op.
Ze is ontploft in de breedte ze word breder *hiep hoi* *hiep hoi* En begint al een borst te krijgen. Owh en met meelopen deed ze dus wat ik altijd al wou. Normaal lopen op eigen benen vol zelfvertrouwen en zelfs als er een auto langskomt niet schrikken.
senna, Cunna is wel overbouwd.
Ik zag het vandaag maar er viel me nog iets op.
Ze is ontploft in de breedte ze word breder *hiep hoi* *hiep hoi* En begint al een borst te krijgen. Owh en met meelopen deed ze dus wat ik altijd al wou. Normaal lopen op eigen benen vol zelfvertrouwen en zelfs als er een auto langskomt niet schrikken.
- Senna&Cajra
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Cindy is ook best overbouwd.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
- Senna&Cajra
Die Cai van Anna is er ook een..
Ik was hun waterbak aan het vullen met de slang, ik denk ga even gauw kijken of Zizoran zijn water op heeft, zijn drinkbakje is stuk.. Kom ik terug staat dat ettertje daar me aan te kijken met de slang in zijn mond en spuit zo dus hun hele box nat!! Ettertje!!
Ik was hun waterbak aan het vullen met de slang, ik denk ga even gauw kijken of Zizoran zijn water op heeft, zijn drinkbakje is stuk.. Kom ik terug staat dat ettertje daar me aan te kijken met de slang in zijn mond en spuit zo dus hun hele box nat!! Ettertje!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Poot geneest niet zo snel als ik zou willen, maandag krijgt hij zn 2e enting dus dan kan de VA er meteen ff naar kijken. Tis een lelijke wond.Senna&Cajra schreef:Hoe is het nou met jouw toppertje Viv?
Verder issie superbraaf, Andy is druk bezig met verkeersmak maken en dat gaat super. Hij loopt al braaf in zn eentje achter andy aan te smakken. Maar voorlopig gattie niet meer los in de bak 's avonds
Verder blijft hij ook keurig in zn box staan als we aan het uitmesten zijn, echt toppie.
Ach en verder is het een luiwammes, ligt de hele dag te snurken als het aan hem ligt hahaha.
Niks boeiends te melden dus hahaha. Ohja 11 april gaat andy een schrik en obstakeltraining met hem doen in NH. Dus weer een keer met de trailer op stap en spannende dingen beleven. Ben benieuwd. 24 mei gaat hij mee naar de dag vh aangespanen paard in Utrecht, zn eerste optreden tijdens het rassendefilet en als standvulling
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Oeh gaaf Viv, word cadiz nog beroemd ook.!! Cunna binnenkort ook
maar hoe zeg ik niet, merken jullie vanzelf wel.
Cunna is de laatste week zo enorm veranderd, ze durft van dr af te trappen en is enorm ontploft in de breedte. En het groeien gaat door, beetje heel hard zal dit weekend even meten. hihi
Cunna is de laatste week zo enorm veranderd, ze durft van dr af te trappen en is enorm ontploft in de breedte. En het groeien gaat door, beetje heel hard zal dit weekend even meten. hihi