'Met Cindy'
'Hoi met Wilma, ben jij aangekleed?'
'uhm nou ja soort van'
'Oh want Uniek staat in dat hoekje achterin haar stal je voerboxen leeg te eten'
'dritt IK KOM ER GELIJK AAN'
Wilma voert 's ochtens de paarden voor ons (haar dochter rijd/lest/verzorgt op de manege) maar die durft niet echt die stallen in

dus ik heb vanochtend voor het eerst op de fiets gezeten!!! (lopen ging me te langzaam)
en ja hoor daar stond mevrouw.....
ik kwam de stal in en wil d'r kuif pakken en weg was ze al.... de flikker

zo aan mijn boxen te zien was er nog niet gek veel uit, dus hoop maar dat ze er niet zo'n last van krijgt

dus ik heb ze nu maar gelijk buiten gezet (meestal ging ik tussen half 10 en 10)
vanavond maar even een extra schuifje op dat deurtje maken... ze staat er al vanaf mei dus óf ze heeft het nu uitgevonden óf een van die meiden was m gister vergeten goed dicht te doen....
maargoed we moeten toch al het een en ander aan de stal gaan veranderen, want we gaan er ook een stroomdraadje opmaken... klinkt heel hard, maar ik ben dat luchtzuigen zo zat en niets werkt bij mevrouw....
de luchtzuiband zuigt ze dwars doorheen, kan je zeggen 'dan moet hij strakker' maar hij zat al zo strak dat ze geen wortel meer door kon bijten en er al een keer van flauw is gevallen....... ze gaat namelijk 'horizontaal' zuigen dus dan komt die band gewoon vrij....
gelukkig heb ik haar nog niet zien zuigen zonder haar tanden ergens op te zetten! dus we gaan een stroomdraadje op de bovenkant van haar stal maken, dan kan ze nergens meer bij........