Het C-tjes topic!
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
De mijne heeft voor z'n kerstmis ook een gsm gekregen, had ik misschien beter niet gedaan. Gek ding 
Hopelijk schrik hij van z'n volgende rekening (bellen naar het buitenland is natuurlijk niet goedkoop
) en wordt hij snel weer een engeltje hahaha
Hopelijk schrik hij van z'n volgende rekening (bellen naar het buitenland is natuurlijk niet goedkoop
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Mijn kleuter kreeg vandaag 0,5 kg babybrok en omdat de zak leeg was en ik te lui, heb ik haar ook nog 0,5kg muesli gegeven erbij ipv nog meer babybrok. Madame was beledigt. Ik poogde haar te vergiftigen ofzo was haar idee.
Die trut eet dus alleen brokken en brood (hooi/kuil en gras ook dan), verder gaat er niks in. Zijn jullie kleuters ook zulke zeikers met eten of moet Cyra haar mobieltje is pakken en met de andere kleuters bellen?
Die trut eet dus alleen brokken en brood (hooi/kuil en gras ook dan), verder gaat er niks in. Zijn jullie kleuters ook zulke zeikers met eten of moet Cyra haar mobieltje is pakken en met de andere kleuters bellen?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Volgens mij moet Cyra Cai even bellen
...die vreet alles. En vooral ook strategisch in het midden gaan staan, want ze gooien vaak zowel links als rechts van de kuilbaal voer, dus als links dan op is, ga je gewoon rechts verder of om en om. (stom genoeg komt dat krengetje van mij net zo langzaam aan als zn moeder..springt er calorieen weer af op een dag)
Muesli e.d. wordt werkelijk verorberd en wortels gaan er ook erg goed in bij Cai. Cambrecht deels en Cassper snapte dr in het begin maar weinig van. MAAR...Aldi wortels is iets mee. Die vonden ze na 1 wortel wel genoeg.
Muesli e.d. wordt werkelijk verorberd en wortels gaan er ook erg goed in bij Cai. Cambrecht deels en Cassper snapte dr in het begin maar weinig van. MAAR...Aldi wortels is iets mee. Die vonden ze na 1 wortel wel genoeg.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cadiz vind biksjes, muesli en wortels echt geweldig. Maar paardensnoepjes snapptie dan weer niet de mafkees. Daar trekttie een lange neus voor.
Gisteravond wassie erg druk door de storm, alles was eng. Was handstandjes aan het proberen in de bak (mag hopen dattie dat nooit ohz gaat doen) omdattie graag bij het circus wil.
Toen Andy in de bak ging staan was die ineens reuze eng en dan moet je heel hard sprintjes gaan trekken, oh my god wat een gangen
Gisteravond wassie erg druk door de storm, alles was eng. Was handstandjes aan het proberen in de bak (mag hopen dattie dat nooit ohz gaat doen) omdattie graag bij het circus wil.
Toen Andy in de bak ging staan was die ineens reuze eng en dan moet je heel hard sprintjes gaan trekken, oh my god wat een gangen
Gisteren hebben Bart en ik de C groep eruit gegooid.. Temig wat kunnen die tekeer gaan zeg.. Dat gaat echt ruig.. Wij dachten trouwens wel dat Cai nog wel eens de grootste boef kon zijn..
Die heeft echt zijn eigen spelletje.. Zich vastbijten in de kont van een ander en dan maar blijven meerennen..
Als ze er weer eens zo uitgaan dan moet ik de camera meenemen, dit is te leuk..
We hadden wel wat moeite aan het eind van de dag om ze weer in het goede hok te krijgen, ze leken door die modder zo op elkaar..
Die heeft echt zijn eigen spelletje.. Zich vastbijten in de kont van een ander en dan maar blijven meerennen..
Als ze er weer eens zo uitgaan dan moet ik de camera meenemen, dit is te leuk..
We hadden wel wat moeite aan het eind van de dag om ze weer in het goede hok te krijgen, ze leken door die modder zo op elkaar..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mijn kleuter is een erg kieskeurige eter (zoals zn baasje zeker
) wortels, appels en paardensnoepjes hoeft hij niet. Droog brood daarentegen is lekkerrrrrr!
Hij heeft wel goede manieren trouwens, hij staat nu naast Cilda, die altijd staat de schrapen als het eten eraan komt enz. Maar mijn kleine vent staat rustig te kijken tot z'n bordje gevuld is, en hij eet ook erg op z'n gemakje
Hij heeft wel goede manieren trouwens, hij staat nu naast Cilda, die altijd staat de schrapen als het eten eraan komt enz. Maar mijn kleine vent staat rustig te kijken tot z'n bordje gevuld is, en hij eet ook erg op z'n gemakje
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Mijn Ciara heeft geen mobiel
En gedraagt zich ook nog eens keurig.
Eet alles en doet eigelijk niks raars
Mmmmm zou er wat mis zijn met haar dan??? 
Eet alles en doet eigelijk niks raars
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/