We begonnen de dag vroeg, 7 uur opgestaan om vervolgens om 8 uur de trailer op te halen op stal. Had veel liever in onze eigen auto gegaan, maar die heeft jammergenoeg (nog

Ik maakte me best zorgen over Djinty, ze had een lange reis voor de boeg! We zijn 2x gestopt onderweg. 1x om te tanken, toen was ze nog ietswat onrustig, maar bij de 2e stop stond ze heerlijk rustig op haar gemakje! Hebben wij weer, kiezen we een stop waar net vlak achter de afrastering van het bos een motorcross aan de gang is!! Maar Djinty vond er niets engs aan! Die bleef heerlijk ontspannen en dromerig voor zich uitstaren. Weer verder op weg en Djinty heeft zich eigenlijk nauwelijks bewogen leek het wel!~
Aangekomen op stal verwachtte ik een nerveus en bezweet veulen, maar wat ik aantrof was alles behalve dat. Djinty stond heel relaxed te wachten tot ze uitgeladen kon worden, en ze heeft geen stap verkeerd gezet! Liep netjes rustig naast me mee waarna ik haar even in een lege stal zette. Hard hinnekend liep ze braaf met me mee. Meneer Ter Borg zou elk moment haar nieuwe stal gaan uitmesten, dus haar stalgenootjes gingen los in de bak. Haar erbij gezet zodat ze meteen konden kennismaken, maar omdat de andere 2 dames net uit stal kwamen en aan het rondcrossen waren vond ze dat maar niets. Je kon wel merken dat ze bekaf was van de reis! Ze huppelde er wat achteraan en al snel kwamen de 2 dames contact zoeken met haar. Dit ging allemaal goed. Ik had verwacht dat er 1 het baasje zou spelen, maar ze stonden alledrie onderdanig luchthappend naar elkaar te kijken! Heel grappig gezicht

Genoeg gepraat! Hier de foto's, ze staan een beetje op volgorde:
Onderweg:
1.

2.

Uitladen:
3.

4.

5.

6.

7.

Hoe charmant! Kijk onze haren

8.

9.

10.

Kennismaken!!:
11.

Haal me hier weg!!!
12.

13.

14.

15.

Djinty de nieuwe leider?

16.

Of zijn we gewoon vréééselijk nieuwsgierig

17.

Geirriteerd kijken kan ze ook nog

18.

19.

20.

21.

De nieuwe stalgenootjes van Djinty! Carina, de linker is van een vriendin van mij en de rechter weet ik de naam niet van

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

3 leuke kontjes!
29.

Het is wel een leuk gezicht zo met zn 3tjes op een rij!
30.

Wie is er nu het meest onderdanig??
31.

Jullie zijn best oké...
32.

33.

En toen was alles koek en ei

En nog een filmpje, dit was nog voor de meeste foto's. Djinty had duidelijk geen zin in dat drukke gedoe terwijl 't zwartje en Carina om haar heen bleven lopen. Djinty besteedde niet echt veel aandacht aan hun

Djinty heeft vandaag heel goed doorstaan. Het was heel vermoeiend voor ons allemaal, maar iedereen op stal, mijn vriend en ouders, ze vinden haar allemaal het einde!! Ik denk dat ze het hier prima naar haar zin gaat hebben!! Wat vindje ervan Esther??
Ik zou wat reacties van jullie allemaal wel leuk vinden!!

Groetjes een SUPERBLIJE TROTSE Katinka