Nou, klinkt lekker Thessa.
Ik heb vandaag met Anka een heel eind buiten gereden. Eerst ff in de binnenbak, daar was ze heel rustig. Later met vriendin richting Balloerveld. STap en draf ging super. We hebben ook even de galopknop getest. In de bak lukt het mij niet, Anka is dan soms wat ongeinspireerd en niet lekker voorwaarts. Toen we gingen galopperen had ik er dus al een tijdje opzitten, maar ze bokt me toch bij het aangalopperen

, pfffffoei, ik schrok er eigenlijk wel van

. We hebben rustig een aantal keren aangesprongen en terug genomen. Ging best goed en het bokken werd later ook wel minder, maar goeie genade, was niet echt mijn idee van galopperen.
Ze vind het ook nog wel moeilijk, maar dat vond Nisko ook, maar die bokte nooit zo erg. Of zou het gewoon komen dat Nisko al bijna 11 was en Anka nu bijna 4?
Nou ja, we gaan rustig door met oefenen. De zandpaden zijn op Balloerveld wel ideaal om te oefenen, mooi breed en in de winter lekker rustig.
Ben benieuwd of er meer A-tjes zijn die leuk doen bij het aangalopperen?

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!