Opnieuw Ylirjana @ work!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Opnieuw Ylirjana @ work!

Bericht door Reinou » za 17 nov 2007, 18:25

Gister zijn we weer met Yli naar de binnenbak geweest, nu een andere dan voorheen, met dank aan een advertentie in de krant :+ Hij is dichterbij en ligt er véél mooier bij dan die andere. Superfijne bodem ook!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Net even het neusje eruit, maar dat achterbeen :~
Afbeelding

Komt helemaal goed met de ABOP als je het mij vraagt!

Toen mocht ik Yli nog even proberen. Nou ik heb het geweten. Ik merkte gelijk wat ik allemaal fout deed. Toch te streng op rechts, zelfs al denk ik dat ik gelijke druk op de teugels heb. Doe te weinig met mijn zit, of zit zelfs scheef. Echt een eye-opener wat dat betreft ;) En respect voor Douwina dat die haar zo fijn aan het lopen heeft _/-o_ Want je krijgt het zeker niet cadeau! Maar als ze daar eenmaal loopt, loopt ze ook onwijs fijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:~
Afbeelding

Hoop dat Liesje ook richting Yli haar maat gaat, want het is wel een mooi plaatje zo!
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
lauraatje

Bericht door lauraatje » za 17 nov 2007, 18:30

Ziet er goed uit zeg :~ Mooie bak ook.
marleentje

Bericht door marleentje » za 17 nov 2007, 22:30

ziet er leuk uit mooie bak inderdaad
en leuk dat jezelf ook op iedere foto met je hoofd netjes naar beneden loopt :P
Tycho de liefste
yvette

Bericht door yvette » za 17 nov 2007, 22:54

Zo, dat ziet er heel fijn uit zeg!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
douwina

Bericht door douwina » za 17 nov 2007, 22:58

Das Reinou niet hoor, dat ben ik :+
Maar ik ga vooruit, er zit zelfs één foto bij (de 5e) waarop ik rechtop zit en m'n hoofd rechtop heb +:+ :D

Wel weer lekker confronterend deze foto's, vooral die 3e :oo alles wat ik fout kan doen doe ik daar ook; ik kukel weer voorover, heb m'n teugels weer eens te lang, kijk naar beneden en gebruik alleen m'n hak ipv m'n hele been. Foei!!

Desondanks liep Yli wel weer fijn. Valt me trouwens ook ineens op hoe mooi ze haar staart draagt, grappig :)

Op die laatste foto loopt ze echt geweldig, wat een ruimte :~

Vond 't erg leuk om te zien hoe je haar reed. In't begin was het even wennen maar later kreeg je haar ook heel fijn aan't lopen +:)+
Qua maatje past het perfect he? Hoop ook dat Annelisa nog een paar centimetertjes groeit!
Afbeelding
Ellebel

Bericht door Ellebel » zo 18 nov 2007, 05:16

Ik vnd er al weer meer ontspanning inzitten als de vorige keer, gaat echt de goede kant uit!

Grappig Reinou, dat Ylirjana zo duidelijk aangeeft wanneer je teveel in de hand hebt of scheef zit. Die van mij voert ook zo'n zero-tolerance beleid als ik niet meewerk :D
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » zo 18 nov 2007, 09:21

is ze sterk?? Op de 2e foto lijkt ze je zo het zadel uit te wippen, hihi. Maar het ziet er idd al weer beter uit hoor, en dat gaat vast goed komen met de abop.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
douwina

Bericht door douwina » zo 18 nov 2007, 18:41

@Tamara nee hoor, ze is juist heel licht in je handen. Lijkt zo omdat ik voorover zit denk ik ;)

@Ellen er zat idd stukken meer ontspanning in als de vorige keer, leuk om te horen dat jij dat ook ziet :) Grappig dat Tim ook zo gevoelig is! Ik vind het heel handig, zodra Yli even niet goed loopt weet ik dat ik niet recht zit of te veel van voren doe.
Afbeelding
Plaats reactie