Wat voor beroep hebben jullie??
Ik ben altijd werkzaam geweest in de horeca en tussendoor heb ik 6 jaar in een winkel gewerkt.
Nu werk ik al weer bijna 10 jaar in het horecabedrijf van mijn schoonouders.
Het is een automatiek en de meeste produkten maken we allemaal zelf,
ook maken we salades en koude buffetten.
Nu werk ik al weer bijna 10 jaar in het horecabedrijf van mijn schoonouders.
Het is een automatiek en de meeste produkten maken we allemaal zelf,
ook maken we salades en koude buffetten.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
-
Zie toch dat heel veel mensen die diergerelatteerd gestudeerd hebben nu en een baan hebben die helemaal niet diergerelateerd is
Dat zal bij mij waarschijnlijk ook die kant op.
Ik heb eerst MBO diergezondheidszorg gedaan en daarna HBO dier-en veehouderij in Delft
Werk momenteel als paraveterinair in het Dierenziekenhuis in R'dam. Ik ben nu dringend op zoek naar een nieuwe baan op HBO niveau want dit is mijn laatste maand in het DZH, heb namelijk ontslag genomen
Dus wie wat weet op HBO niveau in R'dam of omgeving let me no!!!!

Dat zal bij mij waarschijnlijk ook die kant op.
Ik heb eerst MBO diergezondheidszorg gedaan en daarna HBO dier-en veehouderij in Delft
Werk momenteel als paraveterinair in het Dierenziekenhuis in R'dam. Ik ben nu dringend op zoek naar een nieuwe baan op HBO niveau want dit is mijn laatste maand in het DZH, heb namelijk ontslag genomen

Dus wie wat weet op HBO niveau in R'dam of omgeving let me no!!!!
Ik heb ook geen opleidingen gedaan die met paarden/dieren te maken hebben.
Als eerste MBO-apothekersassistent, daarna doorgegaan en ben sinds juli afgestudeerd HBO - farmakundige. Werk nu als project-assistent bij een hoofdkantoor voor de afdeling Farmaceutische Patienten zorg en zorgverzekeraars.
Als eerste MBO-apothekersassistent, daarna doorgegaan en ben sinds juli afgestudeerd HBO - farmakundige. Werk nu als project-assistent bij een hoofdkantoor voor de afdeling Farmaceutische Patienten zorg en zorgverzekeraars.
Tjico en ik zijn M2- Fjordsport!!!
Ja merk ook dat veel mensen wel een dierenopleiding hebben, maar geen beroep hebben die met dieren te maken hebben. Toch ga ik een dierenopleiding doen. Ik weet gewoon zeker dat dat bij mij past en of ik een baan krijg in de dierenwereld dat zien we dan wel weer. En ik denk maar positief: waar een wil is is een weg! En ik hoop ook dat het zo uitpakt.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Ik heb na het vwo, de opleiding HBO Dier- en Veehouderij gevolgd aan de CAH te Dronten. Daarna heb ik van alles gedaan, waaronder ook 2,5mnd vrijwilligerswerk in Roemenie en 3mnd gewerkt op een zoogkoeien en schapenbedrijf in Canada.
Nu werk ik 16 uur in de week bij een groothandel/kwekerij (balie, telefoon, administratie en sinds kort klanten bezoeken). De rest van de week werk ik op het dierenpension van mijn ouders, wat we zeer waarschijnlijk binnenkort in maatschap gaan doen
Deze combinatie bevalt me prima zo!
Ik begeleid op het dierenpension ook de stagiaires (meestal opleiding Dierverzorging) en ik heb wel het idee dat de school in Barneveld erg goed is en dat zwolle wel beter wordt de laatste tijd. En inderdaad liggen de banen in de dierensector niet voor het oprapen, maar als dat is wat je wilt, er is altijd een weg! Succes met je keuze!
Nu werk ik 16 uur in de week bij een groothandel/kwekerij (balie, telefoon, administratie en sinds kort klanten bezoeken). De rest van de week werk ik op het dierenpension van mijn ouders, wat we zeer waarschijnlijk binnenkort in maatschap gaan doen

Ik begeleid op het dierenpension ook de stagiaires (meestal opleiding Dierverzorging) en ik heb wel het idee dat de school in Barneveld erg goed is en dat zwolle wel beter wordt de laatste tijd. En inderdaad liggen de banen in de dierensector niet voor het oprapen, maar als dat is wat je wilt, er is altijd een weg! Succes met je keuze!
- karleylover
Wij denken precies hetzelfdeLisa schreef:Ja merk ook dat veel mensen wel een dierenopleiding hebben, maar geen beroep hebben die met dieren te maken hebben. Toch ga ik een dierenopleiding doen. Ik weet gewoon zeker dat dat bij mij past en of ik een baan krijg in de dierenwereld dat zien we dan wel weer. En ik denk maar positief: waar een wil is is een weg! En ik hoop ook dat het zo uitpakt.

Murphy
Ysha

Nou als ik in het westen was gebleven had ik wel aan de bak gekomen als dierenartsassistente, maar hier in Zuid Limburg is het heel moeilijk om een baan bij een DA te krijgenLisa schreef:Ja merk ook dat veel mensen wel een dierenopleiding hebben, maar geen beroep hebben die met dieren te maken hebben. Toch ga ik een dierenopleiding doen. Ik weet gewoon zeker dat dat bij mij past en of ik een baan krijg in de dierenwereld dat zien we dan wel weer. En ik denk maar positief: waar een wil is is een weg! En ik hoop ook dat het zo uitpakt.

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- nobbygaard
In de paarden was het hard werken en weinig verdienen. Aangezien ik toch op een leeftijd kwam dat ik op mezelf wilde wonen, paard wilde aanhouden en het financieel toch rond kon brengen, ben ik uit de paarden gestapt. Vond het wel jammer, maar in de toekomst denken was toen belangrijker. Achteraf heb ik geen spijt van mijn ommezwaai gehad en heb ik het nu ook naar mijn zin op mijn werk.anika schreef:Wij denken precies hetzelfdeLisa schreef:Ja merk ook dat veel mensen wel een dierenopleiding hebben, maar geen beroep hebben die met dieren te maken hebben. Toch ga ik een dierenopleiding doen. Ik weet gewoon zeker dat dat bij mij past en of ik een baan krijg in de dierenwereld dat zien we dan wel weer. En ik denk maar positief: waar een wil is is een weg! En ik hoop ook dat het zo uitpakt.![]()
Ik ben al dik 21 jaar postbode. Ook heb ik 19 jaar bij een veeboer/paardenfokker gewerkt, maar dat was niet meer te combineren met mijn baan bij de post.Ik ben bezig met omscholing, vakbekwaam dierverzorger. Maar ik doe er niks meer aan, moet 24 week stage lopen en krijg daar geen toestemming voor van mijn werkgever (terwijl hij de studie betaalt, ze willen héél graag mensen kwijt bij TNT).
Als Akci nou secretaresse wordt, wil ik haar baan wel in het asiel in Stadskanaal
Ik wil dolgraag iets met dieren doen.
Als Akci nou secretaresse wordt, wil ik haar baan wel in het asiel in Stadskanaal

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Lovemischa schreef:Als Akci nou secretaresse wordt, wil ik haar baan wel in het asiel in StadskanaalIk wil dolgraag iets met dieren doen.

Maar ik zal aan je denken mocht ik ooit weggaan

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Wordt het niet tijd dat Anja gaat "huisvrouw-moedertje" spelen nu ze de 2e heeftakci schreef:Lovemischa schreef:Als Akci nou secretaresse wordt, wil ik haar baan wel in het asiel in StadskanaalIk wil dolgraag iets met dieren doen.
ja ja, voorlopig wil ik mijn baan echt niet kwijt hoor
vind het veels te leuk werk met veel afwisseling.
Maar ik zal aan je denken mocht ik ooit weggaan

Baranna 13-5-2006