Mijn maatje is er niet meer......
Heel veel sterkte.
Hij was op....maar 33 jaar worden is een hele prestatie.
Sterkte.
Hij was op....maar 33 jaar worden is een hele prestatie.
Sterkte.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
- Cindy+Uniek
Doet me goed, al jullie steunende woorden. Ik weet natuurlijk ook wel dat hij het eraan toe had en een prachtleven heeft gehad. Ik had hem 22 jaar, meer dan de helft van mijn leven. Maar het is zó vreemd zonder hem. Heb net de ander 3 buiten gezet. Jackie ligt onder het afdak. Dat doen we bewust. Ik weet uit ervaring dat paarden afscheid nemen van een dood dier en op deze manier bevalt het ons het beste. Ik kan er zelf wel tegen dat hij daar ligt. Baranna en Diëgo staan nu al een uur bij hem Marga heeft even gekeken, maar het is net of zij het niet prettig vindt. Morgen precies een jaar geleden hebben we Silver in moeten laten slapen, Diëgo en Baranna hebben echt afscheid van haar genomen. Jackie heeft er alleen maar met de rug naartoe gestaan, hoofd aan de grond, treuren. Maar hij keek niet. Marga heeft héél veel van Jackie, ook supergevoelig. Zij reageert eigenlijk net als Jackie vorig jaar bij Silver deed.
Heb net nog even gekeken. Diëgo staat op rust bij Jack, gaat de wei niet in, zo ontroerend om te zien
Baranna is bezig zijn zwilwrat op te eten, bah, nog nooit eerder gezien, maar ik laat haar maar geworden....
Ik ga zo een flink stuk van zijn staart afknippen, heb een site gevonden met mooie, niet te duren armbandjes van paardenhaar..... Vanmiddag Rendac, pfff.....wordt een zware dag.... Ben gelukkig vrij, want bij ons op het werk hebben ze er totaal geen begrip voor dat je ziek van verdriet om een dier kan zijn........
Heb net nog even gekeken. Diëgo staat op rust bij Jack, gaat de wei niet in, zo ontroerend om te zien

Ik ga zo een flink stuk van zijn staart afknippen, heb een site gevonden met mooie, niet te duren armbandjes van paardenhaar..... Vanmiddag Rendac, pfff.....wordt een zware dag.... Ben gelukkig vrij, want bij ons op het werk hebben ze er totaal geen begrip voor dat je ziek van verdriet om een dier kan zijn........
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Brittlover
Dat vindt Jackie nou juist zo eng, een grote groep paardenViv schreef:de wei wordt al aardig vol daarboven.

Baranna 13-5-2006
- nancy imka
- Thessa Keizer
Jeetje wat zullen jullie een verdriet hebben om na zoveel jaar een maatje te moeten laten gaan. Heel veel sterkte.
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- karleylover