Tjody en Satour dood....
- nancy imka
Jeetje vivian, fijn dat je nu weet wat het was. Het laat je anders niet los he! Verwijten maken heeft geen zin, het zijn nou eenmaal eigenwijze vreetzakken. En je zal maar honger hebben. Wel toevallig dat je nu met Tjo in de P&S staat, mooie foto hoor je zult er wel trots op zijn! Je mag helemaal wel trots zijn hoor op jou herrineringen, ik "ken" jou niet zo lang nog alleen via fw forum maar als ik zie wat jullie toch allemaal zelf hebben bereikt met jullie Tjo! En nogmaals jullie krijgen haar nooit meer terug maar de mooie herrineringen pakken ze jou nooit meer af meid!
Er zijn inderdaad veel verschillende soorten Taxus, wel veel meer dan 9 ben ik bang. Venijnboom is Taxus baccata. Hulst is geen Taxus, maar een Ilex...maar daarvan zijn de besjes en het blad ook beiden giftig!Viv schreef:Cindy+Uniek schreef:Taxus is er overigens in geloof ik 9 verschillende soorten en vormen. Hulst bv met die platte bladeren en stekels en rooie besjes in kerststukjes valt daar ook onder. Taxus is een verzamelnaam, wij hadden de venijnboom langs de bak.
- Lindatjuhhh
- Contacteer:
wel 'fijn' om te weten wat het waarschijnlijk geweest zou zijn. Maar mss ook wel niet, want ga je nu niet denken dat je dit 'lullige' niet had kunnen voorkomen?
Ik wil je geen schuld gevoel aanpraten natuurlijk en zeg ook niet dat jullie dit hadden moeten/kunnen voorkomen, maar ben je daar niet mee bezig?
Ik wil je geen schuld gevoel aanpraten natuurlijk en zeg ook niet dat jullie dit hadden moeten/kunnen voorkomen, maar ben je daar niet mee bezig?
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het is nu een week geleden, Viv hoe gaat het nu met je? En met Andy? Las in het topic van Ivonne dat je haar stal nog leeg moet halen... lijkt me ook erg moeilijk allemaal. 

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
tsja leeg, verloren.... we vervelen ons letterlijk te pletter. Van 3x per dag naar stal naar niks is wel ineens een giga gat waar je in valt.
De paddock is nu zo goed al klaar, zondag de boxen leeg halen en schoonmaken en dan gaan we eens fris kijken naar de toekomst want een nieuwe Tjo komt er op zeker en misschien wel 2 als alles meezit. 2 span rijden blijft toch onze droom. En die M dresuur gaan we ook wel weer halen al zal het nu wel weer wat jaartjes gaan duren.
Tjo zullen we nooit vergeten die blijft altijd een speciaal plekje houden in ons hart, die is onvervangbaar.
De paddock is nu zo goed al klaar, zondag de boxen leeg halen en schoonmaken en dan gaan we eens fris kijken naar de toekomst want een nieuwe Tjo komt er op zeker en misschien wel 2 als alles meezit. 2 span rijden blijft toch onze droom. En die M dresuur gaan we ook wel weer halen al zal het nu wel weer wat jaartjes gaan duren.
Tjo zullen we nooit vergeten die blijft altijd een speciaal plekje houden in ons hart, die is onvervangbaar.
- Fj0rdenGek
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Heel goed van je dat je vooruit kijkt, en knap ook, ik zou het niet kunnen denk ik, een teken dat je toch erg sterk bent.
Dat je in een gat valt kan ik me goed voorstellen, je zorg voor Tjo en je bezigheden met haar zijn in een klap weg, ineens
heb je tijd over, Tjo was een onderdeel van je leven en ineens is ze weg, je zal je draai weer opnieuw moeten vinden.
Lijkt me best moeilijk......
Dat je in een gat valt kan ik me goed voorstellen, je zorg voor Tjo en je bezigheden met haar zijn in een klap weg, ineens
heb je tijd over, Tjo was een onderdeel van je leven en ineens is ze weg, je zal je draai weer opnieuw moeten vinden.
Lijkt me best moeilijk......
† I'ts better to have loved and lost them...