Wat voor beroep hebben jullie??
- nientje_pjotr
- Contacteer:
hihi,wat grappig. Mijn vriend heeft een paar jaar lang een eigen geitenbedrijf gehad.Lisa schreef: Ik werk verder zelf nog op een geitenhouderij op zaterdag
Het is ook idd wel grappig dat hier nog zoveel mensen iets met dieren doen.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- joske_vuran
- Contacteer:
Ik doe helemaal geen paardgerelateerde studie
Ik heb vorig jaar een jaar MWD gestudeerd in Nijmegen. Dit beviel toch niet zo goed.. (wel mijn P gehaald) Dus dit jaar iets heel anders: lerarenopleiding frans!
Bevalt tot nu toe echt super!
Verder werk ik in weekenden en vakanties wel een beetje paardgerelateerd
Bij de boerenbond/welkoop namelijk 

Ik heb vorig jaar een jaar MWD gestudeerd in Nijmegen. Dit beviel toch niet zo goed.. (wel mijn P gehaald) Dus dit jaar iets heel anders: lerarenopleiding frans!

Verder werk ik in weekenden en vakanties wel een beetje paardgerelateerd

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
kun je niet wat regelenYdel schreef:ik ben kredietacceptant bij een autofinancierder
dus allemaal lief doen tegen mij

Gerrit
Cindy

- nancy imka
Hoi,
Ik heb een opleiding veeteeld gehad. Met bloemschikken erbij bloemen vind ik helemaal niet leuk maar ja moest wat doen. Dat met die dieren vond ik geweldig. Daarna wilde ik een opleiding dierenartsassistend gaan doen na een jaar stage te hebben gelopen bij een dierenarts. Maar ja dan moest ik met kleine dieren en ik met mijn reuma zie ik nog geen grote hond vast houden. Buiten dat was het heel veel staand en zwaar werk. Niks voor mij dus. Een tijdje later ben ik voor de volle 100% afgekeurd...
Ik heb een opleiding veeteeld gehad. Met bloemschikken erbij bloemen vind ik helemaal niet leuk maar ja moest wat doen. Dat met die dieren vond ik geweldig. Daarna wilde ik een opleiding dierenartsassistend gaan doen na een jaar stage te hebben gelopen bij een dierenarts. Maar ja dan moest ik met kleine dieren en ik met mijn reuma zie ik nog geen grote hond vast houden. Buiten dat was het heel veel staand en zwaar werk. Niks voor mij dus. Een tijdje later ben ik voor de volle 100% afgekeurd...
hihi, moet je even een renault of nissan uit gaan zoeken en een aanvraag doen voor financieringakci schreef:kun je niet wat regelenYdel schreef:ik ben kredietacceptant bij een autofinancierder
dus allemaal lief doen tegen mijben heel lief geweest dit jaar(
) wij hebben nml een nieuwe auto nodig

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ik ben 4e jaars opleiding horeca ondernemer/manager niveau 4 MBO en loop nu stage bij een 4**** hotel www.hotelarion.nl
Mama van Gwen
(7-2-15)

ik heb hoger laboratiorium onderwijs biochemie gedaan en ben daarna gaan werken bij het nederlands kanker instituut in de reserche. (analist)
Momenteel doe ik deo master opleiding tot bioinformatica en ga ik aan het einde van de maand voor 4 maanden naar frankrijk voor een stage.
daarna hoop ik bij unilever te gaan werken.
Momenteel doe ik deo master opleiding tot bioinformatica en ga ik aan het einde van de maand voor 4 maanden naar frankrijk voor een stage.
daarna hoop ik bij unilever te gaan werken.
- sweetwendy
ik doe de opleiding Helpende welzijn, ben in april klaar. Dan ga ik er even uit vanwege me zwangerschap en et kind. En ben van plan om daarna SPW te gaan doen. Ik wil het liefst lerares worden op een basisschool, of als het niet lukt, in een creche werken. Maar wel iets met kinderen 

R.I.P. mijn lieve meisje Daisy (L)