Hij is weg gebracht
Hij is weg gebracht
Vanmorgen om 10 uur stond Wodan in de trailer op weg naar Wanneperveen. Iets voor half 1 waren we daar. Wodan gelijk van de trailer gehaald. Bart zette hem aan de muur vast en ging gelijk al weg om het tuig te halen. Hup Wodan schofje om, hoofdstel in, leidsels vast en daar ging Bart met Wodan aan de wandel over het erf. Het was alsof hij nooit anders deed.
Omdat hij dit al zo gewoon vond had Bart de kar gepakt en dit er achter gedaan. Zelf ging hij op de bok zitten en Annebel er naast. Tja en toen moest hij echt trekken met zijn borst. De eerste 3 stappen gingen schokkend en daarna liep hij vrolijk een rondje om het erf en huis heen.
Daarna moest er wat ballast mee en gingen ik en een vriendin achterin zitten en hup daar gingen we weer een rondje. Vooruit deed hij super en zelfs een bochtje draaien vond hij ook niet eng.
De eerste keer zo voor de wagen is dus super gedaan. Bart zei wel dat als het allemaal wat meer piept en kraakt achter hem dat hij het dan wel op een lopen wil zetten. Voorlopig blijft hij dus vrolijk rond stappen, mits hij geen trucjes uithaald en daarna komt het draven wel.
Ik heb hem met een goed gevoel achter gelaten.
Omdat hij dit al zo gewoon vond had Bart de kar gepakt en dit er achter gedaan. Zelf ging hij op de bok zitten en Annebel er naast. Tja en toen moest hij echt trekken met zijn borst. De eerste 3 stappen gingen schokkend en daarna liep hij vrolijk een rondje om het erf en huis heen.
Daarna moest er wat ballast mee en gingen ik en een vriendin achterin zitten en hup daar gingen we weer een rondje. Vooruit deed hij super en zelfs een bochtje draaien vond hij ook niet eng.
De eerste keer zo voor de wagen is dus super gedaan. Bart zei wel dat als het allemaal wat meer piept en kraakt achter hem dat hij het dan wel op een lopen wil zetten. Voorlopig blijft hij dus vrolijk rond stappen, mits hij geen trucjes uithaald en daarna komt het draven wel.
Ik heb hem met een goed gevoel achter gelaten.
Wodan en ik M1+10
Wauw, dat hij nu al voor de kar heb gestaan!
Wat super joh, dat zijn goede verhalen.
Je zal hem vast wel gaan missen, nu blijf je 2 (toch?) maanden paardloos... Als je het paardrijden mist mag je altijd Vickey even lenen hoor, bijna dezelfde genen
Ben benieuwd hoe hij het verder gaat oppakken!
Wat super joh, dat zijn goede verhalen.
Je zal hem vast wel gaan missen, nu blijf je 2 (toch?) maanden paardloos... Als je het paardrijden mist mag je altijd Vickey even lenen hoor, bijna dezelfde genen

Ben benieuwd hoe hij het verder gaat oppakken!

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ja ik ben hem nu 2.5 mnd kwijt. Heb al van meerdere kanten paarden aangeboden gekregen. Hier ga ik zeker gebruik van maken, maar nu nog drukke programma. Na volgende week wil ik zeker wel wat gaan rijden.
Veel raar idee al die vrije tijd, ga eerst de twee seizoenen prisonbreak op dvd kijken
Veel raar idee al die vrije tijd, ga eerst de twee seizoenen prisonbreak op dvd kijken

Wodan en ik M1+10
Ik ben benieuwd, zie hem morgen wel..
Wel fijn dat het al zo goed ging, sommigen hebben dat, die lopen er zo mee weg.. Jeskim deed dat ook heel netjes, al vond die in het begin de oogkleppen en het inspan wel eng en ook de eerste keer over het zandpad, hobbelen en de wagen rammelen, vond ze ook wel heel spannend, was blij dat Annabel naast mij zat en het overnam..
Wat had Wodan hiervoor qua mennen aan ervaringen opgedaan, had je er al eens achter gelopen??
Hij is in goede handen hoor, maak je daar maar geen zorgen om..
Wel fijn dat het al zo goed ging, sommigen hebben dat, die lopen er zo mee weg.. Jeskim deed dat ook heel netjes, al vond die in het begin de oogkleppen en het inspan wel eng en ook de eerste keer over het zandpad, hobbelen en de wagen rammelen, vond ze ook wel heel spannend, was blij dat Annabel naast mij zat en het overnam..
Wat had Wodan hiervoor qua mennen aan ervaringen opgedaan, had je er al eens achter gelopen??
Hij is in goede handen hoor, maak je daar maar geen zorgen om..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Heerlijk dat hij het zo goed oppakt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
oo een zucht van jaloezie hier , we hebben het geprobeerd kosten waren hoger dan verwacht omdat spark het nodig vond twee tuigen een rijbak en matriaele spullen te mollen
heerlijk dat wodan zo meerwerkt , en hij is daar zeer zeker in goede handen mocht ik het ooit nog een keer proberen willen met spark dan breng ik hem ook naar bart maar ga daar dan ook wonen haha kan toch niet twee maand zonder me mannetje ,
have fun met prison break hihi

heerlijk dat wodan zo meerwerkt , en hij is daar zeer zeker in goede handen mocht ik het ooit nog een keer proberen willen met spark dan breng ik hem ook naar bart maar ga daar dan ook wonen haha kan toch niet twee maand zonder me mannetje ,
have fun met prison break hihi
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje