Iemand al met het scheerapparaat in de weer geweest?
Iemand al met het scheerapparaat in de weer geweest?
Omdat mijn handen gaan jeuken als ik naar de teddy vacht van Oos kijk en ik iedere keer baal na het rijden van zn bezwete vacht was ik even benieuwd of er al iemand aan het scheren is geslagen? Mijn gevoel zegt dat ik nog even moet wachten maar hoewel het hem leuk staat baal ik zo van zijn vacht.....
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik ga komende week wel scheren, het groeit deze periode heel snel weer aan, dus 1x meer of minder maakt me dan ook niet uit, nu ik toch m,n eigen apparaat heb.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Ik wil eigenlijk wachten tot na 22 september want dan rij ik een pas de deux met Joske en het lijkt me ook zo een onbenullig gezicht als Oos dan wit en kaal is en Vuran gewoon haar heeft... hopelijk kan ik me beheersen 

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

ydel gaat dit jaar maar half denk ik, maar zit nog redelijk in haar vacht...
al wordt het geloof ik met de dag dikker...
en zo'n nacht als gister (5 graden) helpt dan niet echt mee

al wordt het geloof ik met de dag dikker...
en zo'n nacht als gister (5 graden) helpt dan niet echt mee

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- Cindy+Uniek
uniek staat nu met regendeken buiten, ik wacht tot ze weer naar stal komen, dat is meestal ergens in september / oktober hangt er van af of het weer nog een beetje mee wil werken....
dan denk dat ze gelijk geschoren wordt! dan staat ze 's nachts ook lekker binnen!
dan denk dat ze gelijk geschoren wordt! dan staat ze 's nachts ook lekker binnen!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wij staan heel erg te twijfelen. Normaal zou ze vorig weekend geschoren zijn ivm de endurance. Maargoed die hebben we niet gereden. Tjo heeft wel een megavacht nu maar is met rijden nog niet echt nat.
Maar denk toch dat binnen nu en eind vd maand de haren eraf gaan. Dan heeft ze net voor het echt koud wordt weer beetje haar erop.
Maar denk toch dat binnen nu en eind vd maand de haren eraf gaan. Dan heeft ze net voor het echt koud wordt weer beetje haar erop.
Ik denk dat ik dit jaar helemaal niet scheer. Moet even kijken hoe het gaat met rijden want ik heb natuurlijk geen box waarin ik ze lekker warm weg kan zetten. Ros zit nu nog niet veel dikker in zijn haar, maar Zorro heeft wel weer een behoorlijke vacht en Alex zit er een beetje tussen in.
Misschien puur mijn eigen gevoel maar Ros staat natuurlijk als hij geschoren is 12 maanden per jaar onder een deken. Ik had zoiets van laat hem van de winter maar een keer lekker zonder al die tierelantijnen (schrijf je dat zo??) aan zijn lijf lopen. Maar als het rijden met de vacht echt niet meer wil dan haal ik het eraf.
Misschien puur mijn eigen gevoel maar Ros staat natuurlijk als hij geschoren is 12 maanden per jaar onder een deken. Ik had zoiets van laat hem van de winter maar een keer lekker zonder al die tierelantijnen (schrijf je dat zo??) aan zijn lijf lopen. Maar als het rijden met de vacht echt niet meer wil dan haal ik het eraf.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ik heb hier hetzelfde, Ullwinn haar ook héél erg uit, maar het ziet er verder nog strak uit.Kelly schreef:Ik ben zowaar verbaasd dat mijn fjordenknollies nog aardig in hun vacht zitten.
Ze zijn beide wel mega in de rui dus ik weet niet hoe het er over een week of 2 uitziet.
Ik ga hem wel weer scheren dit jaar, maar waarschijnlijk pas in oktober

Ereplaatsje voor