Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » wo 11 jul 2007, 15:09
Dank jullie wel

ja daar is ook veel mis met dat foto idd maar de idee is er wel zeg maar

-
Fj0rdenGek
Bericht
door Fj0rdenGek » wo 11 jul 2007, 19:23
Ik heb vaker je foto's gezien maar ik vind je handhouding echt ontzettend storend, op sommige foto's zijn je handen op de zelfde hoogte als je ellebogen, ik zeg t echter nooit omdat je er altijd tegenin gaat.
-
Kelly
Bericht
door Kelly » wo 11 jul 2007, 19:25
Wil toch nog even reageren op het feit dat je taco erbij haalt. Dit topic gaat niet over hem dus is in mijn ogen niet van toepassing, commentaar kan en MAG in een topic over hem. Ik heb er ook duidelijk bijgezet dat het mijn mening is. In eerdere topics vond ik Banshee met meer halslengte lopen en dat beeld vind ik meer kloppen. Je kan het niet altijd met elkaar eens zijn maar dat wil nog niet zeggen dat een ander niet mag melden hoe zij op de zaak kijkt. Probeer het meer als puntje van aandacht op te vatten in plaats van heftige kritiek

-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » wo 11 jul 2007, 20:20
oke, ik heb het ook in mijn achterhoofd hoor dus het is niet dat ik het totaal verkeerd vond wat je zei. maar omdat het een les was van iemand heel erg goed was ik wel een beetje verbaasd dat jij dacht dat je 'beter wist' laten we zeggen, maar van wat je net zegt heb ik dus verkeerd begrepen. Ik vind voor normale training dat ze idd veel lengtebuiging moet hebben en dat doet ze ook maar om echt te trainen voor hoge niveau ben ik wel tevreden met de les.

-
Amber_
Bericht
door Amber_ » wo 11 jul 2007, 22:45
Fj0rdenGek schreef:Ik heb vaker je foto's gezien maar ik vind je handhouding echt ontzettend storend, op sommige foto's zijn je handen op de zelfde hoogte als je ellebogen, ik zeg t echter nooit omdat je er altijd tegenin gaat.
Wat is dat nou voor opmerking
Ze geeft toch ook altijd gewoon toe dat ze haar handen te hoog heeft ?!
Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » wo 11 jul 2007, 22:51
@Fj0rdenGek
ja sommige vinden dat mooi en sommige niet, dus sorry dat je dat vind.
Ik heb ze idd soms te hoog maar het is ook een teken dat ze heel goed is in de aanleuning, ik hoef me handen niet heel laag te hebben om wat extra te vragen zoals de meeste..
Sins kort laat me teugels te lang worden en daardoor zijn mijn handen nog hoger, dit heeft mijn leraar ook zeker een paar keer gezegd dus dat weet ik wel

dankje amber

Laatst gewijzigd door
Ginny18 op wo 11 jul 2007, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Orion1996
Bericht
door Orion1996 » wo 11 jul 2007, 22:54
De beste stuurlui staan altijd aan wal zullen we maar zeggen
Ik vind dat je al heel wat hebt bereikt met je pony dus ga vooral zo door, ook met je lessen. Je weet zelf wel wat je puntjes op de i zijn, dus kan je daar aan werken.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar)
JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » vr 13 jul 2007, 19:11
Ach puntjes van kritiek zul je altijd blijven houden, is niet altijd verkeerd bedoeld, maar meestal opbouwend, een mens is namelijk nooit uitgeleerd volgens mij
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
Fj0rdenGek
Bericht
door Fj0rdenGek » vr 13 jul 2007, 20:15
Amber_ schreef:Fj0rdenGek schreef:Ik heb vaker je foto's gezien maar ik vind je handhouding echt ontzettend storend, op sommige foto's zijn je handen op de zelfde hoogte als je ellebogen, ik zeg t echter nooit omdat je er altijd tegenin gaat.
zo bedoelde ik t niet, ik bedoelde t als je commetaar levert gaat ze er gelijk zwaar tegenin. als ze t weet waarom is t dan nog steeds zo op alle foto's?
is banshee trouwens zo groot of jij zo klein?
-
Amber_
Bericht
door Amber_ » vr 13 jul 2007, 20:28
Fj0rdenGek schreef:Amber_ schreef:
zo bedoelde ik t niet, ik bedoelde t als je commetaar levert gaat ze er gelijk zwaar tegenin. als ze t weet waarom is t dan nog steeds zo op alle foto's?
is banshee trouwens zo groot of jij zo klein?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind juist niet dat Ginny overal een excuus voor heeft. En dat ze er niet zwaar tegen in gaat

. Je hebt sommige dingen echt niet zomaar afgeleerd.. dat duurt wel even hoor. Ik heb ook niet binnen 1 dag mijn tenen netjes naar binnen bij springen.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
-
Fj0rdenGek
Bericht
door Fj0rdenGek » vr 13 jul 2007, 20:32
Ik heb meer t gevoel dat ze er niets aan doet vandaar, maar wie weet dat t nu met les goed gaat

paar centimeters naar beneden en dan vind ik het echt een mooi gezicht eerlijk waar. nu zijn ze net iets te. a la AdB.
-
Jeempie
-
Contacteer:
Bericht
door Jeempie » vr 13 jul 2007, 22:11
Hey Ginny, wat leuk dat je bij Ton de Kok rijdt. Ik heb 2 weken geleden in Ermelo een week les van hem gehad. Beviel mij ook erg goed. Hij wordt nog eens een echte fjordentrainer zo, haha!
Zortin Z1 + 10 alweer!

Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » za 14 jul 2007, 19:34
@fjordengek, kijk naar mijn nieuwe topic, geloof mij, ik doe er wat aan. Maar met stang en trens vind ik het mooier als ik me hander iets hoger heb alleen niet overdreven zoals op sommige fotos, daar zijn mijn teugels gewoon veels te lang. bedankt voor je tip en ik doe er zeker wat mee.
(dankje amber, jij weet precies hoe ik ben idd

)
@Jeempie : ja ik vind hem echt onwijs goed

haha hij vond banshee ook stoer hij zij dat hij nog nooit een fjord gezien met zoveel aanleg voor dressuur

ik hoop dat ik nog verder kan komen met zijn hulp.

-
heidie
Bericht
door heidie » za 14 jul 2007, 20:42
Ik vind het echt een supermerrie!!!
Leuke combi. Hoe hoog is ze?? Ze lijkt in verhouding met jou wel aan de grote kant, niet dat dat erg is natuurlijk.
Ga zo door, meer fjorden in de hoge dressuur.
Over rijstijl kan ik weinig zeggen, ik wou dat ik jordy zo kon laten lopen, hahaha
Gr heidie
-
Ginny18
-
Contacteer:
Bericht
door Ginny18 » za 14 jul 2007, 21:36
Bedankt

banshee is ong 148 volgens mij. Ik ben maar 155cm