Mijn moeder heeft de 1e 3 foto's gemaakt, en die heeft het "scherpstellen" volgens mij toch niet zo goed begrepen

Jackie staat al te wachten, hij voelt dat er iets bijzonders aan de hand is

Dé opening!!!

Shot with Canon EOS 300D DIGITAL.

Baranna komt er met een hoop bombarie aan

Marga bang dat ze iets mist, komt er ook aangerend....

Diëgo denkt, zoals gewoonlijk, komt het vandaag niet komt het morgen wel. Ik maak me niet druk....

Marga denkt: "ik zal me de mooiste stal eens uitzoeken!"

"Ik heb de mooiste gevonden! Déze neem ik!" (net kinderen die op schoolreisje/kamp gaan en een bed uit moeten zoeken. Altijd rennen om de mooiste plaats

Diëgo vindt het overal best, als er maar wat te eten is...

Dit zag ik zondagmorgen toen ik in mijn pyama naar buiten ging voeren....

Shot with SP500UZ.
Vanmorgen toen ik de konijnen ging voeren (krijgen ze altijd een plakje roggebrood)

Op één of andere manier staat Diëgo op 90 % van alle foto's met zijn tong buitenboord. Rare vogel...

Diëgo geniet wel van zijn nieuwe stal!

Het openen van de stal was best een emotioneel moment voor me. Ik ben zó blij met de stal! Ik heb er ook heel wat voor over moeten hebben. Deze paardenvilla heb ik betaald van het smartegeld dat ik heb gekregen omdat ik 6 jaar geleden ben aangereden door een stuntende idioot. Mijn tante is erbij om het leven gekomen en ik heb er zelf 3 handicaps aan over gehouden, waardoor ik veel heb moeten inleveren en elke dag pijn heb. Ik ben blij dat ik iets moois heb kunnen doen van het geld dat ik ervoor gekregen heb!
Waarom er nou overal onder staat met wat voor toestel ik de foto's gemaakt heb......geen idee. Imageshack was weer veranderd, wist niet welk link ik aan moest klikken.
Nou, wat vinden jullie van ons paardenparadijs?? Dit zie ik dus vanuit mijn slaapkamer! 's Avonds zijn de spotjes onder het afdak aan, Marga staat er precies onder. Lijkt mooi vanuit huis, ze staat echt in de spotligths!
Gister waren we de hele dag weggeweest. Het regende toen we naar huis reden. We waren benieuwd waar de paarden zouden staan, vast natgeregend gewoon in de wei. Nee hoor, Jackie stond mooi in zijn uppie onder het afdak. Hij keek zo van:nanananana, ik word lekker niet nat en zíj wel...." De rest stond gewoon te (vr)eten. Jackie kan op zijn 33-jarige leeftijd niet meer zo goed tegen regen en wind. Ik had niet verwacht dat hij alleen onder het afdak zou gaan staan, maar wel dus! Ben er zo blij mee. Ga nu met een gerust hart aan het werk als het regent! Vanmorgen stond hij zelfs alleen in de stal hooi te eten, de rest was in de wei. Ben er dolgelukkig mee!!