fataal ongeluk
- nobbygaard
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Dank je, ik zal je nog wel nodig hebben, de schrik zit er goed in.Wanja schreef:He meis, ik heb je al een tidj aan de telefoon gehad. Toch nog via deze weg heel veel sterkte met alles en je weet: je kunt altijd bij me terecht en als ik je ergens mee kan helpen dan zeg je het maar.
Dikke knuffel van mij, Wanja en Zowie :(:)
Ik kan het nog niet bevatten wat er nou gebeurd is.... ik heb er geen woorden voor, ik zie die beelden van Douwe steeds voor me, dat hij probeerd te staan en hij steeds weer omvalt, je bent zo verschrikkelijk machteloos.....
sjeetje, wat een ongeluk zeg...
heel veel sterkte voor de betrokkenen inderdaad...
en ik hoop dat je snel weer 'de oude' bent...
al is het moeilijk om zoiets achter je te laten...
heel veel sterkte voor de betrokkenen inderdaad...
en ik hoop dat je snel weer 'de oude' bent...

al is het moeilijk om zoiets achter je te laten...

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Niemand had dit kunnen voorspellen of voorzien.
De eigenaar verwijt ons helemaal niets en is blij dat we ongedeerd zijn, en ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat Marian en ik zo'n beetje tegelijk op het idee kwamen om van de koets te springen, we voelden beide dat het mis ging, dan komt je instinct in actie en kies je voor jezelf.
We konden er niks aan houden, hij was helemaal gek van paniek. Wat ben ik blij dat er verder geen gewonden zijn gevallen, er liepen immers nog 5 aanspanningen in de wei en er zaten nog mensen langs de kant te kijken. Douwe wilde alleen maar naar de stal een veilig heen komen zoeken. Echt triest, arm dier....
De eigenaar verwijt ons helemaal niets en is blij dat we ongedeerd zijn, en ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat Marian en ik zo'n beetje tegelijk op het idee kwamen om van de koets te springen, we voelden beide dat het mis ging, dan komt je instinct in actie en kies je voor jezelf.
We konden er niks aan houden, hij was helemaal gek van paniek. Wat ben ik blij dat er verder geen gewonden zijn gevallen, er liepen immers nog 5 aanspanningen in de wei en er zaten nog mensen langs de kant te kijken. Douwe wilde alleen maar naar de stal een veilig heen komen zoeken. Echt triest, arm dier....
Die beelden zullen je voorlopig nog wel achtervolgen, dat is niet gemakkelijk. Ik ben blij dat ik gisterenavond niet kon komen kijken, ik had dat ook echt niet kunnen aanzien. Ik heb vannacht ook echt slecht geslapen, je maakt je toch een voorstelling hoe zoiets moet zijn gegaan. Ik was meteen geneigd om naar de stal te gaan, even kijken of het wel goed ging met Wanja en Zowie. Heb mezelf kunnen bedwingen.
Bennie zal je heus niets kwalijk nemen, als hij op de bok had gezeten was het ook gebeurd. Niemand is schuld, niemand valt iets te verwijten en jullie zeker niet!
Bennie zal je heus niets kwalijk nemen, als hij op de bok had gezeten was het ook gebeurd. Niemand is schuld, niemand valt iets te verwijten en jullie zeker niet!
Bennie verwijt ons echt niets, hier konden we totaal niets aan doen, alleen god weet waarom Douwe zo schrok..... Die beelden blijven ons inderdaad nog wel even achtervolgen, als ik eraan denk schieten me de tranen weer in de ogen en krijg ik kramp in mijn buik.
Ben nog even bij Daan geweest, die staat rustig in de wei te vreten, toen ie me zag stond hij meteen vooraan bij het lint en wilde uitgebreid gekroeld worden. Toen ik weg liep bleef hij een hele tijd staan kijken, normaal gaat ie weg en begint weer te eten, ik kreeg er een brok van in mijn keel. Arm knollie is zijn maatje kwijt.....
Ben nog even bij Daan geweest, die staat rustig in de wei te vreten, toen ie me zag stond hij meteen vooraan bij het lint en wilde uitgebreid gekroeld worden. Toen ik weg liep bleef hij een hele tijd staan kijken, normaal gaat ie weg en begint weer te eten, ik kreeg er een brok van in mijn keel. Arm knollie is zijn maatje kwijt.....
Ik denk dat Daan de komende dagen misschien wel wat meer zal gaan zoeken, daar moet je in ieder geval wel rekening mee houden. Gewoon lief voor 'm zijn en niet teveel vragen, dan komt 't wel goed. Maar dat kun je wel aan jou over laten.
Als je zin hebt om dit weekend een lekker zorgeloos buitenritje te maken op een Fjordenrug dan ben je natuurlijk welkom!
Als je zin hebt om dit weekend een lekker zorgeloos buitenritje te maken op een Fjordenrug dan ben je natuurlijk welkom!