rossner vzh zadel.
-
rossner vzh zadel.
Hallo,
Ik wil jullie mening vragen,
Heeft er iemand en Rossner zadel , en wat zijn jullie ervaringen ermee.
Ik moet en nieuw zadel kopen voor rocky , x fjord fries en ik denk aan een rossner of kieffer.
Michien helpt het bij mijn def. keuze.
gr Marina.
Ik wil jullie mening vragen,
Heeft er iemand en Rossner zadel , en wat zijn jullie ervaringen ermee.
Ik moet en nieuw zadel kopen voor rocky , x fjord fries en ik denk aan een rossner of kieffer.
Michien helpt het bij mijn def. keuze.
gr Marina.
Merien mijn fjordentopper!!
toen ik zadels ging passen, lag de rossner en de prestige het beste op mijn fjord, Rossner is een leuke zadel en ik vond het veel beter zitten dan een kieffer. succes
Banshee: Z2 + 5 Must be Magic: M1 + 20, Charlie Brown: L2 + 2, en B springen met Lotte + 15
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
Ik heb net mijn Rossner te koop gezet en dat is absoluut niet omdat hij niet fijn is,
maar omdat ik het zonde vind als hij niet gebruikt wordt. Dus ja, het zijn hele fijne zadels
Kieffer schijnt nogal hard te zitten.
maar omdat ik het zonde vind als hij niet gebruikt wordt. Dus ja, het zijn hele fijne zadels

Kieffer schijnt nogal hard te zitten.

Ereplaatsje voor

Ik heb zelf een kieffer lech profi (dressuur dus)
vind het echt een super fijn zadel en vind het helemaal niet hard zitten, terwijl het wel een nieuw model is.
succes met je keus
vind het echt een super fijn zadel en vind het helemaal niet hard zitten, terwijl het wel een nieuw model is.
succes met je keus

Vestgard
Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4
!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!

Dressuur: eindstand Z1 + 26:D
Mennen dressuur: B + 6 - L + 10 - M + 3 Vaardigheid L + 4

Elke keer als ik je neusje kus, mijn vingers door je manen laat gaan, weet ik, diep van binnen dat we samen sterk staan!!
- nobbygaard