Voor het zoeken van een fjord zou ik iemand meenemen met ervaring. Zoek inderdaad op karakter en iets waar je je prettig bij voelt, hoe het er uit ziet is eigenlijk bijzaak.
wat zal ik doen?
Ik zie dat je in Eck en Wiel woont, dat is niet zo ver van Marieke, Charret en mij vandaan. Ook al heb je thuis niemand die je kan helpen, in de buurt zijn altijw wel mensen die je tips willen geven en eens een middagje willen komen helpen. En dat durf ik van deze mensen zeker te zeggen 
Voor het zoeken van een fjord zou ik iemand meenemen met ervaring. Zoek inderdaad op karakter en iets waar je je prettig bij voelt, hoe het er uit ziet is eigenlijk bijzaak.
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Is er ook een rijvereniging of ponyclub of manege in de buurt waar je kunt lessen? Priveles thuis kan ook wel, maar op een club leer je meer mensen kennen waarmee je lekker over je pony en eventuele problemen kunt praten (behalve dan hier op internet).
En als je echt een goede band wilt krijgen met je pony, kun je freestyle gaan doen. Een lang weekend of korte week ergens op 'cursus'. Of een instructrice thuis. Is echt een aanrader!
En als je echt een goede band wilt krijgen met je pony, kun je freestyle gaan doen. Een lang weekend of korte week ergens op 'cursus'. Of een instructrice thuis. Is echt een aanrader!
- Cindy+Uniek
- Anne&Wendie
- Contacteer:
-
brendaatjuh
- Anne&Wendie
- Contacteer:
hoi
na de lange zoektogt van toch bijna een jaar hebben we bas gevonden! bas is een fjord van 12 jaar en 1,43 bas is echt heel lief super verkeersmak
sinds 2de paasdag is bas van mij
voor de winter hebben we ook nog bij verschilende paardjes en fjorden gekeken maar toen hebben we niet de ideale fjord/pony gevonden. Van de winter hebben we het even stil gelegd en rond maart zou me moeder weer een advertentie plaatsen met fjord gezocht daar hebben verschilende op gereageerd maar of die was te groot of tog te eigewijs.
en toen zagen we bas op marktplaats staan
toen heeft me moeder gebeld en we konden komen kijken maar ze hield bas niet vast dus zijn we die avond meteen wezen kijken ik was ze meteen verliefd !!!
en toen en week erna op 2de paasdag hebben we bas gehaald
ik heb bas nu pas en week maar het gaat al super goed
groetjes Anne
na de lange zoektogt van toch bijna een jaar hebben we bas gevonden! bas is een fjord van 12 jaar en 1,43 bas is echt heel lief super verkeersmak
sinds 2de paasdag is bas van mij
en toen zagen we bas op marktplaats staan
toen heeft me moeder gebeld en we konden komen kijken maar ze hield bas niet vast dus zijn we die avond meteen wezen kijken ik was ze meteen verliefd !!!
en toen en week erna op 2de paasdag hebben we bas gehaald
ik heb bas nu pas en week maar het gaat al super goed
groetjes Anne
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis