Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
boaz
-
Contacteer:
Bericht
door boaz » di 27 mar 2007, 13:27
Sophia schreef:mmm, als je gewoon consequent blijft naar hem toe en zorgt dat hij zijn energie kwijt kan ,m moet het wle goed blijven gaan denk ik zo
maar ik snap je gedachten over eventuele castratie wel ...
maar eerst maar eens beter worden

heel vele beterschap met hem gewenst
ja het probleem is dat ik gewoon niet weet hoe hij zal worden als de hormonen echt door zijn hoofd gieren.
hij is 1 keer op ze achterbenen gaan staan toen hij een merrie zag (een vreemde) en verder gedraagt hij zich wel aardig
soms n beetje heet maar dat is snel over.
maar inderdaad
hij moet eerst maar even beter worden.
zal vast goedkomen nu het zonnetje zo lekker schijnt

Boaz: Inco x Manus
Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'

-
Esther
Bericht
door Esther » di 27 mar 2007, 13:31
Dat scheelt vast wel dat zonnetje!! Wel erg jammer dat hij niet komt zaterdag, maar ja, niets aan te doen..
En tja castreren, als hij echt te lastig wordt zou ik het doen, maar zolang het niet hoeft zou ik hem lekker hengst laten.. Bente is ook wel een overeind gekomen om niets.. Dat kan altijd een keer gebeuren, gewoon in de kiem smoren, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Anouska
Bericht
door Anouska » wo 28 mar 2007, 06:23
Jammer Jessica, maar de gezondheid van Boaz gaat idd voor! We zien je zaterdag wel. Beterschap met Boaz.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Amber_
Bericht
door Amber_ » wo 28 mar 2007, 09:16
Esther schreef:En tja castreren, als hij echt te lastig wordt zou ik het doen, maar zolang het niet hoeft zou ik hem lekker hengst laten.. Bente is ook wel een overeind gekomen om niets.. Dat kan altijd een keer gebeuren, gewoon in de kiem smoren, hihi..
Inderdaad, ik denk dat ieder Jong dier wel is een keer iets fouts doet ! Ach, als ik jou was zou ik het gewoon aan kijken. Het zaakje kan er altijd nog af

!
Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden