Foto's maken in het bos....
- Cindy+Uniek
heej janine! leuke foto's hoor!! lekker hoor het bos dichtbij.......
*jaloers*.....
ff vraagje (srry kan ik er niks aan doen heb oog voor detail) draag jij je beugelblokjes verkeerd om?? ik dacht altijd dat de hoogste kant aan de buitenkant moest??! of heeft dat een reden hihi
groetjes
*jaloers*.....
ff vraagje (srry kan ik er niks aan doen heb oog voor detail) draag jij je beugelblokjes verkeerd om?? ik dacht altijd dat de hoogste kant aan de buitenkant moest??! of heeft dat een reden hihi
groetjes
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
zo heb ik het ook geleerd....hoge kant buitenCindy+Uniek schreef:ff vraagje (srry kan ik er niks aan doen heb oog voor detail) draag jij je beugelblokjes verkeerd om?? ik dacht altijd dat de hoogste kant aan de buitenkant moest??!
Heerlijk om zo in het bos te rijden, lekker door de blubs....Binnenkort hopelijk met Marga
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Was een tipje van iemand anders, zo wijzen mijn tenen niet zo naar buiten...Lovemischa schreef:zo heb ik het ook geleerd....hoge kant buitenCindy+Uniek schreef:ff vraagje (srry kan ik er niks aan doen heb oog voor detail) draag jij je beugelblokjes verkeerd om?? ik dacht altijd dat de hoogste kant aan de buitenkant moest??!\
- Cindy+Uniek
Oh okee!!!! ik dacht juist dat dat andersom werkte?!?! hahaha t viel me gewoon op!!!Janine schreef:Was een tipje van iemand anders, zo wijzen mijn tenen niet zo naar buiten...Lovemischa schreef:zo heb ik het ook geleerd....hoge kant buiten\
Jullie hebben het daar best volgens mij !!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- joske_vuran
- Contacteer:
Heerlijk om in zo`n omgeving buiten te rijden! Superleuk voor jezelf maar ook erg leuk voor je paard. Dat is ook wel te zien, op bijna alle foto`s heeft Rian haar oren strak naar voren!
Dat dacht ik inderdaad ook te zien...Jeempie schreef:Volgens mij ligt jouw zadel veel te ver naar voren Janine, het ligt op haar schouders.