Doen of niet? (Bjorn)

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Anouska

Bericht door Anouska » wo 28 feb 2007, 20:30

Dank je wel voor de reacties allemaal. Weet het nog steeds niet! Zit ook met die 1,5 ha, pa vindt het ook zo weinig (is boer geweest). Daarbij komt ook nog eens dat ik niet psies weet waar het is (of er een huis bij staat) en hoe het gevracht is. Weet ook wat ik wil, net als thuis 1,50 hoog en 3/4 draden boven elkaar met stroom. Aangezien Bjorn een kei is in uitbreken als hij buiten loopt. We hebben hier in de buurt nog een opfok, van mei t/m september die het wel hebben zoals ik het graag zie. Maar die zitten momenteel in een droes uitbraak, geen idee hoelang dat nog gaat duren. Weidegang heeft hij zo wie zo in de zomer, 24/7 in z'n eigen wei. Helaas is de friese hengst verkocht, die gingen ook wel eens samen op de wei.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Esther

Bericht door Esther » do 01 mar 2007, 04:35

De paarden hier lopen op 1 hectare en dat is prima te doen, gezien het feit dat Tea en Jeskim elkaar op sommige momenten niet kunnen luchten of zien..
Ook denderen ze geregeld door de wei en die ligt er nog prima bij!!

Maar de groep moet niet te groot worden, dat ben ik met jullie eens!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 01 mar 2007, 08:14

lientje schreef:ik denk overigens wel dat het scheeld als je alles in een keer bij elkaar klettert. dan is het wel rang uitmaken maar niet dat er een hengst nieuw in een groep inschaart.
Ik zou het zo wie zo alleen doen, als alles tegelijk er in gaat... of in ieder geval het zelfde dagdeel.
lientje

Bericht door lientje » do 01 mar 2007, 10:37

Janine schreef:
lientje schreef:ik denk overigens wel dat het scheeld als je alles in een keer bij elkaar klettert. dan is het wel rang uitmaken maar niet dat er een hengst nieuw in een groep inschaart.
Ik zou het zo wie zo alleen doen, als alles tegelijk er in gaat... of in ieder geval het zelfde dagdeel.
inderdaad
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Plaats reactie