Nu moest ik wel een andere stage zoeken en Annabel zei tegen mij, waarom vraag je Bart van den Berg niet, mag vast wel.
Dus ik de stoute schoenen aan getrokken en Bart een mail gestuurd en daarin de hele situatie uitgelegd.
Bart mailde mij terug dat we maar eens moesten overleggen.
Vandaag kwam Annabel bij mij om Tea te proberen met het barefootzadel en daarna zouden we Bart helpen om Calton, één van de jonge hengstjes, uit het land te halen, want die wordt morgen weggebracht.
Daarna ging Bart Zero voor de kar zetten en Annabel ging mennen en daarna hebben we even koffie en thee gedronken bij Bart thuis. Toen hebben we het er even over gehad en hij vond het prima, maar ik moet nog wel even kijken of ik wel verzekerd ben.
Als dat dus goed is ga ik lekker bij Bart aan de slag!!

Ik werd daarna meteen aan het werk gezet en heb Ursula even geknipt.. Nu weet ik het verschil tussen knippen met een goede schaar en met een k*tschaar.. Het ging namelijk best wel goed, ik had alleen de boog iets te ver naar voren, niet echt storend en had het bij de schoft wat scherper omhoog moeten laten gaan, maar het zag er best redelijk uit..
Annabel was intussen Anton aan het rijden met de barefoot en toen ik klaar was heb ik nog even op Anton gestapt, ook even voelen met het zadel..
Daarna moesten we het testzadel wel even goed schoonmaken, hihi..
Beetje vaag verhaal misschien, maar ik heb er super veel zin in om bij Bart aan de slag te gaan, ik denk dat ik daar erg veel kan leren!!