Aryn in Heemstede

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Inge

Aryn in Heemstede

Bericht door Inge » ma 18 sep 2006, 21:33

Eindelijk ook ons verhaal over de keuring in Heemstede.

We hadden Vera en Aryn op vrijdag al lekker gewassen en in een schone wei onder een zomerdeken gezet. Op zaterdagochtend bleek dat de dames zich keurig schoon hadden gehouden. Snel de transportbeschermers om en de trailer op. Aryn liep de trailer in alsof ze dit al jaren doet, dus ik was al trots op haar. Sandrien reed samen met Annemarie met de trailer en Martin en ik reden er met de menwagen achteraan. Wel leuk, zo hadden we de hele weg naar Heemstede zicht op de dames.

In Heemstede aangekomen was het alweer een prachtige dag. Helaas voor mij, ik zit namelijk aan een hoge dosering antibiotica waarmee ik eigenlijk niet in de zon mag (Martin had al voorgesteld dat ik dan maar in een Burka moest gaan O:) ). Ik was de dag ervoor tijdens het wassen al erg verbrand en heb de hele dag zoveel mogelijk de schaduw opgezocht.

Aryn moest al gelijk in de tweede ring. Dit was best jammer want ik had graag ook naar de veulens in de andere ring willen kijken. Dat we rondliepen zij Sandrien al gelijk dat we niet op de eerste plek zouden eindigen. Nou ja jammer dan dacht ik. Aryn was lekker druk met het voorbrengen, ik had mijn handen vol aan haar en was blij toen het draven er weer opzat. Toen we gingen opstellen stonden we inderdaad als tweede. Er werd toen al wel omgeroepen dat we een a-premie hadden, maar nog niet met hoeveel punten. Daarna werd de beker voor het jeugdkampioenschap uitgereikt. Die werd al aan de buurvrouw gegeven. Totdat er werd omgeroepen dat het niet goed ging en dat nummer 15 jeugdkampioen was geworden. Dat was Aryn dus, wel een verrassing hoor!

Daarna heb ik een heleboel mensen van fjordenwereld gesproken, erg leuk om iedereen eens in het echt te zien. Wodan, Odin en Vickey stonden naast ons en Iza stond met Cosi tegenover ons. Verder vond ik Naisven echt een lieverdje en ben ik door Zanouk helemaal afgelebberd (wie er nog tips heeft om een overhemd weer wit te krijgen :D ). Verder was Tasja er en Wessel en Taco kwam ook nog even bij zijn harem buurten.

Doordat Aryn jeugdkampioen was geworden moesten we natuurlijk wachten tot het eind van de dag. Wanneer Vera weg was was Aryn erg vervelend, ook wel logisch een dag is erg lang voor zo'n jong paard. Ze heeft weer veel bijgeleerd deze dag. Ik moet wel toegeven dat ik heel wat jaloerse blikken op de heerlijk slapende Wodan heb geworpen.

Na lang wachten mochten we eindelijk de ring weer in. Ik dacht dat wij gewoon voor de vulling meeliepen en was dus ook echt stomverbaasd dat wij als eerste moesten opstellen. Aryn was dagkampioen!

Hoe Vera het heeft gedaan had Sandrien zelf al neergezet, echt top en wat een mooie foto's Carolien!

Verder iedereen bedankt voor de gezellige dag!
Je bent zo sterk als je zwakste schakel
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » ma 18 sep 2006, 23:12

:D Gefeliciteerd met je kampioen!
Wel sneu voor de buurvrouw, dat zij eerst de beker in handen krijgt en vervolgens weer af moest staan :P
Maar ja, zo gaat dat wel vaker helaas!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Anna

Bericht door Anna » ma 18 sep 2006, 23:29

Ze zag er ook gewelig uit hoor. En nog bedankt dat je oppas was voor Zanouk ze vond het heel gezellig hoor.
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » di 19 sep 2006, 04:18

YYeeeeehhhhhh het dagkampioenschap hadden we gemist want toen waren we al naar huis..... gefeliciteerd!!!!!!!!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Inge

Bericht door Inge » di 19 sep 2006, 05:35

jessica schreef::D Gefeliciteerd met je kampioen!
Wel sneu voor de buurvrouw, dat zij eerst de beker in handen krijgt en vervolgens weer af moest staan :P
Maar ja, zo gaat dat wel vaker helaas!
Ja de Jarsjes doen het dit jaar weer goed op de keuring. Was inderdaad wel een beetje vervelend, voelde me ook wel een beetje opgelaten.
Anna schreef:Ze zag er ook gewelig uit hoor. En nog bedankt dat je oppas was voor Zanouk ze vond het heel gezellig hoor.
Geen dank hoor, ze gedroeg zich voorbeeldig! Daar kan een zeker iemand nog een voorbeeld aan nemen O:) .
Viv schreef:YYeeeeehhhhhh het dagkampioenschap hadden we gemist want toen waren we al naar huis..... gefeliciteerd!!!!!!!!!
Bedankt! Kan me wel voorstellen hoor dat jullie er niet meer waren, het duurde lang... Ik was in ieder geval erg blij toen we weer thuis waren en de paardjes lekker de wei in konden!
Kelly

Bericht door Kelly » di 19 sep 2006, 06:13

Hoe is het met je zadeltas :P

Aryn zag er toppie uit!

Gefeliciteerd :waven:
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
yvette

Bericht door yvette » di 19 sep 2006, 06:47

Hartelijk gefeliciteerd! Alweer kampioen...het zou haast eentonig worden...
Vond dat Aryn er super uitzag.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Charret

Bericht door Charret » di 19 sep 2006, 07:35

Je hebt dan ook al lang de ziekte van Lyme. Gaat dat eigenlijk nog wel over? :o?

Vond het wel grappig om te zien dat de persoon die als eerste stond opgesteld al half het lint om had en toen toch niet de eerste plek had. Ja ontzettend hammerysk, maar is zag jou gezicht, helemaal happy :)
Ze zag er ook super uit.

Van harte gefelicitieerd!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
anika

Bericht door anika » di 19 sep 2006, 09:25

Super! Gefeliciteerd *o/*

hoe gaat het nu met jou?
Murphy :+: Ysha
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » di 19 sep 2006, 09:32

Van harte gefeliciteerd!!
Maar Aryn is ook een prachtig dier zeg :~
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
douwina

Bericht door douwina » di 19 sep 2006, 09:42

Nog van harte, wat zal jij trots zijn!!
En nu maar op naar de CK!
Afbeelding
Unique
Contacteer:

Bericht door Unique » di 19 sep 2006, 11:26

Wat supergaaf :D
Gefeliciteerd!

Unique(Jars x Halstor)
http://www.fjordunique.nl

Afbeelding
Evaliensvenna
Contacteer:

Bericht door Evaliensvenna » di 19 sep 2006, 11:31

Jaa Inge wat goed! Er kwamen aardig wat toppers en jouw paardje was gewoon de mooiste! Wat zul je trots zijn! Ga je naar de CK met Aryn?
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Jesziica

Bericht door Jesziica » di 19 sep 2006, 12:39

Gefeliciteerd, Aryn weer kampioen!! :D Leuke foto ook in het fjordenboekje van jou en Aryn :j
Evy
Contacteer:

Bericht door Evy » di 19 sep 2006, 12:52

Echt, Aryn zag er ontzettend goed uit vond ik :~
En nogmaals van harte gefeliciteerd met het dagkampioenschap!
Voor de 2de keer op rij :D
Je moet echt met haar naar de CK gaan hoor, jullie maken een goede kans!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! *-:)

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Jilly

Bericht door Jilly » di 19 sep 2006, 14:53

Gefeliciteerd *o/*

Gisteren begon Louis er tegen mij ook over hoe mooi hij Aryn wel vond :)) hij was volgens mij best trots dat ze van Jars was hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » di 19 sep 2006, 14:55

Ze zag er ook super uit. En ze is behoorlijk druk. Kan me voorstellen dat je op die momenten jaloers wordt op de o zo rustige Wodan :D .
Wodan en ik M1+10
Inge

Bericht door Inge » vr 22 sep 2006, 08:54

Allemaal bedankt voor de lieve reacties! :D We hebben gister het inschrijfformulier opgestuurd, dus Vera en Aryn zijn van de partij op 7 oktober.

Mijn zadeltas was aardig blauw/groen/paars, gelukkig begint hij nou iets weg te trekken. Hopelijk kom ik ongeschonden uit de CK!

Ik vind het ook wel erg leuk om naar de CK te gaan. Dan zie ik nog meer mensen en paarden in het echt. Ik hoop dat Aryn dan wel wat rustiger is, want dan heb ik ook de tijd om lekker te kletsen.

Louis vond haar inderdaad erg mooi, maar ik denk dat hij het meest blij was toen hij Jars weer zag! Toen begon hij helemaal te stralen.

De ziekte van Lyme is helaas een rare ziekte. Het gaat nu gelukkig alweer bijna helemaal goed, alleen hebben die medicijnen soms rare bijwerkingen. Ik kan wel weer gewoon werken en paardrijden! En ik heb meer energie, wat dan wel weer van pas kwam met Aryn }-) .
Plaats reactie