Ben pas net thuis, lekker op stal blijven eten vanavond.
Allereerst, het was een topdag. Zoveel leuke mensen gezien en mooie fjorden natuurlijk (vooral Aryn en Vickey vond ik helemaal super!).
Cosimo had helaas met 34 punten een B-premie. hij had 4 7ens en een 6 voor zijn lichaamsbouw. Ze vonden zijn verbindingen tussen voor-, midden- en achterhand niet mooi. Kon ik me wel in vinden, voor hem kwam de keuring te laat. Hij gaat al een beetje richting de naarling-fase. Wel jammer, want hij had best een 8 mogen hebben voor rastype, maar blijkbaar wilden ze hem geen A-premie geven. Hij is ook een beetje te mak denk ik, laat zich niet echt zien. Hetgeen mij weer sterkt in mijn overtuiging dat hij lekker voorlopig hengst blijft om wat meer mans te worden.
Geen probleem of grote teleurstellingen verder, wacht maar totdat hij 3 is

Van Bon moest nog wel even kwijt dat hij het nu wel gehad had met die vlekken en dat hij het niet mooi meer vond. Nou ja, jammer voor hem dan

Iza haalde bij de modelmerries 'slechts' 35 punten. Ze had maar een 6 voor de gangen, omdat ze te lang op de hoeven stond, en daardoor te stamperig liep. Beetje slechte planning met de hoefsmid, maar ja, ik ben ook meer bezig geweest met Cosi, dan Iza. Volgend jaar beter! Was toch nog geen ster geworden, omdat ze haar proeven nog moet lopen. We hadden wel weer een 8 voor het rastype.
Nogmaals, het was een leuke dag, en een goede ervaring voor die kleine man.

Lien en Evy bedankt voor jullie hulp als ik eens een handje tekort kwam.
En de rest: bedankt voor jullie support en gezelligheid