vooral dat veulentje...
Teuntje, Floortje en Fleurtje
- karleylover
Waarschijnlijk een gra-shortAnnemarie schreef:Hihi, die zag ik ook al. Ben ook wel benieuwdJoyceNan schreef:shets zijn echt geweldig! Mijn oog ziet op een van de foto's aan de andere kant van het hek ook een grijs stukje shet. volgens mij met geknipte manen?
ben wel benieuwd wie/wat dat is? vertel!.
Ze zijn zo schattig, stuk voor stuk en ook Bopper
de foto's zijn vandaag ff niet meer te zien omdat mijn datalimiet overschreden is.. sorry..
EDIT: ik heb dit inmiddels verholpen!!
die grijze.. ehhhhh jaaaaaaaaaaaaa
dat is inderdaad een nieuwe aanwinst........hihi
een grullo!!! zo noemen ze een gra-shet hahaha
als haar manen gegroeid zijn dan zal ik van haar ook een foto sessie maken.
waarschijnlijk is ze drachtig van een palomino hengst
en ik heb voor over tig jaar voor fleur al een hengst op het ook, hij heet mcnugget en heeft dezelfde kleur als de mijnes.. alleen hij (en zijn baasje) weet het nog niet haha
dit zijn trouwens volle shets!! nou ja teun niet, die heeft falabella bloed. maar deze kleur komt bij shetten ook voor en daar wordt dit bruin-dun genoemd.
EDIT: ik heb dit inmiddels verholpen!!
die grijze.. ehhhhh jaaaaaaaaaaaaa
dat is inderdaad een nieuwe aanwinst........hihi
een grullo!!! zo noemen ze een gra-shet hahaha
als haar manen gegroeid zijn dan zal ik van haar ook een foto sessie maken.
waarschijnlijk is ze drachtig van een palomino hengst
en ik heb voor over tig jaar voor fleur al een hengst op het ook, hij heet mcnugget en heeft dezelfde kleur als de mijnes.. alleen hij (en zijn baasje) weet het nog niet haha
dit zijn trouwens volle shets!! nou ja teun niet, die heeft falabella bloed. maar deze kleur komt bij shetten ook voor en daar wordt dit bruin-dun genoemd.
- nancy imka
jaaaa ik ga haar pas voorstellen als ze er een beetje uit ziet hoor!!Ydel schreef:een nieuwe aanwinst en het dan nog niet vertellen, foto's laten zien...??/
foei!!!
haha, ben benieuwd!!!
ze was nl wat mottig toen ik haar kocht (wel goed verzorgd hoor, maar niet goed door de wintervacht heen en beetje geschuurd enzo).
ik heb haar dus helemaal geschoren, manen eraf enzo.... dus ff wachten nog, nog een paar weekjes dan ziet ze er vast tiptop uit en dan zal ik haar netjes voor stellen.